مدارس چهارمحال و بختیاری فردا چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس چهارمحال و بختیاری چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس چهارمحال و بختیاری فردا چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس چهارمحال و بختیاری چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

مدارس چهارمحال و بختیاری فردا چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس چهارمحال و بختیاری چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس چهارمحال و بختیاری چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی،بارش برف یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تعطیلی مدارس چهارمحال و بختیاری فردا 

مسوول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: فعالیت آموزشی برخی مدارس استان به علت برودت هوا فردا، چهارشنبه ۹ اسفندماه غیرحضوری شد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری، ارشاد شاهقلی سه شنبه شب با اعلام این خبر افزود: با توجه به برودت هوا و احتمال بارش برف و باران و لغزندگی معابر، وضعیت فعالیت آموزشی مدارس در مقطع تحصیلی ابتدایی شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، فرخشهر، سامان، کیار، بن، فارسان و اردل به صورت غیرحضوری در شبکه شاد برگزار خواهد شد.

به گفته وی، فعالیت آموزشی در سایر مقاطع تحصیلی در این مناطق از ساعت ۹ صبح آغاز خواهند شد.

وی گفت: فعالیت آموزشی در تمام مقاطع تحصیلی شهرستان کوهرنگ به صورت غیر حضوری و در شبکه شاد برگزار خواهد شد.

شاهقلی افزود: فعالیت آموزشی تمام مقاطع تحصیلی در شهرستان‌های لردگان ، فلارد و خانمیرزا از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

به گزارش ایرنا، در سال تحصیلی جاری ۱۹۴ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف مشغول تحصیل هستند.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از اواخر وقت امشب یک سامانه بارشی وارد استان می‌شود و تا بعدازظهر روز پنج‌شنبه با بارش برف و باران در نقاط مختلف فعالیت دارد.

مهران چراغپور صبح امروز در گفت‌وگو با فارس در شهرکرد گفت: اواخر وقت امشب یک سامانه بارشی وارد چهارمحال و بختیاری می‌شود و تا بعدازظهر روز پنج‌شنبه در نقاط مختلف استان فعال است.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بارش برف و باران، وزش باد شدید و کولاک برف در گردنه‌ها، رخ‌داد مه و کاهش دید و دما در این مدت پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به بارندگی و لغزندگی جاده‌ها، افزود: مردم استان از سفرهای غیرضرور خودداری کنند و در صورت ضرورت تجهیزات ایمنی لازم مانند زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

چراغپور اضافه کرد: برای روزهای جمعه و شنبه کاهش محسوس دما انتطار می‌رود و سامانه بارشی دیگری از روز یکشنبه وارد چهارمحال و بختیاری می‌شود.

وی بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه بلداجی با منفی هفت درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان بوده است.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ناشناس

    مگه ما آدم نیستیم یعنی ما ضد یخ خوردیم سردمون نمیشه ‌🙂

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد