پیش بینی وضعیت آب و هوا البرز فردا سه شنبه ۲۶ دی ماه ۱۴٠۲ | البرزنشینان بخوانند

در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی وضعیت آب و هوا البرز فردا سه شنبه ۲۶ دی ماه ۱۴٠۲ پرداخته شده است.

پیش بینی وضعیت آب و هوا البرز فردا سه شنبه ۲۶ دی ماه ۱۴٠۲  | البرزنشینان بخوانند
صفحه اقتصاد -

مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت: تا پایان هفته استقرار جو پایدار و کاهش دمای حداقل در ارتفاعات رخداد بهمن و یخبندان فراگیر مورد انتظار است.

‌آرش بهاروند احمدی با اشاره به پیش بینی هوای استان البرز با محوریت کرج گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از خروج سامانه بارشی از منطقه البرز مرکزی است و تا پایان هفته استقرار جو پایدار و کاهش دمای حداقل و در ارتفاعات رخداد بهمن و یخبندان فراگیر مورد انتظار است.

آب و هوای البرز | پیش‌ بینی هوای استان البرز فردا سه شنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲

وی با اشاره به اینکه امروز آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با مه در پاره‌ای نقاط، یخبندان و کاهش دمای کمینه است، مطرح کرد: فردا سه شنبه آسمان صاف همراه با مه رقیق در پاره‌ای نقاط و یخبندان و چهارشنبه نیز آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با یخبندان و عصر و شب ابری است.

مدیرکل هواشناسی استان البرز با اشاره به پیش بینی جاده‌ای استان البرز با محوریت جاده چالوس و طالقان، نوع مخاطره موجود را انباشت برف، یخبندان و کاهش محسوس دمای کمینه در نیمه شمالی و ارتفاعات استان دانست و افزود: اثر این مخاطره سقوط بهمن و ریزش سنگ و لغزندگی جاده‌ها و معابر کوهستانی است.

بهاروند احمدی با تاکید بر ضرورت خودداری مسافران از تردد در جاده‌های کوهستانی به دلیل خطر سقوط بهمن و ریزش سنگ توصیه کرد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی، کوهنوردان از هرگونه صعود به ارتفاعات و قله‌های البرز مرکزی جدا خودداری کنند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد