مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد؛

ورود بیش از ۳ میلیون گردشگر در ۹ ماهه سال جاری به جزیره قشم

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در 9 ماهه سال جاری بیش از 3 میلیون نفر گردشگر از مبادی مختلف وارد جزیره قشم شدند.

ورود بیش از 3 میلیون گردشگر در 9 ماهه سال جاری به جزیره قشم
صفحه اقتصاد -

رستم گورانی با بیان این مطلب، اظهار داشت: از ابتدای فروردین 1402 تا پایان آذرماه، 3 میلیون و 13 هزار و 453 نفر گردشگر و شماری از میهمانان خارجی به جزیره زیبای قشم سفر کرده اند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، وی ادامه داد: آمار ورودی میهمانان به جزیره قشم در این مدت و در مقایسه گردشگر ورودی در مدت مشابه سال گذشته 15 درصد رشد نشان می دهد.

به گفته مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد قشم؛ در 9 ماهه سال جاری 951 هزار و 102 نفر از طریق اسکله شهید ذاکری وارد جزیره قشم شدند.

گورانی افزود: در این مدت 152 هزار و 346 نفر گردشگر نیز از مسیر هوایی و توسط فرودگاه بین المللی به جزیره قشم سفر کردند.

وی اضافه کرد: همچنین از ابتدای سال جاری بیش از یک میلیون و 910 هزار و 5 نفر گردشگر نیز توسط اتومبیل از طریق اسکله لافت وارد جزیره قشم شدند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد