سپاه امنیت و آبادانی برای جزیره قشم به همراه آورده است

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: نیروهای سپاه پاسداران در کنار حفظ امنیت، در جزیره زیبای قشم فعالیت های عمرانی بسیار خوبی نیز داشته اند و آبادانی را نیز برای مردم به ارمغان آورده اند.

سپاه امنیت و آبادانی برای جزیره قشم به همراه آورده است
صفحه اقتصاد -

عادل پیغامی در محفل انس با قرآن به همراه همایش علما و نخبگان اهل سنت و شیعه جزیره قشم در شهر طبل، اظهار داشت: نیروهای سپاه پاسداران، محافظان و نگهبانان انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی هستند و نظام جمهوری اسلامی در دنیای امروز خیمه ذکر الهی است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، وی ادامه داد: در جهالت مدرن و دنیای آشوبناک امروز، تنها حرکت و انقلابی که به نوعی برای نشان دادن حقیقت و حق، یعنی قرآن تلاش کرد، نظام مقدس جمهوری اسلامی است و سپاه پاسداران و هر جریانی که در پی محافظت از ذکر و قرآن باشد، کاری الهی انجام می دهد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با گرامیداشت یاد شهید سپهد قاسم سلیمانی و شهدای حادثه تروریستی کرمان، گفت: هر زمان سیاهی و دشمنی به اوج خود می رسد، ریختن خون مظلوم موجب پاکی و کنار رفتن دشمنی ها می شود و در دنیای امروز هم این کودک کشی و جنایات رژیم صهیونیستی است که بیشتر از سال های گذشته در چشم جهانیان دیده می شود.

به گفته پیغامی؛ قرآن تنها سخن و گفتار غیربشری و الهی در دست بشر امروز است و هیچ کلام و گفتار الهی دیگری در جهان امروز غیر از قرآن وجود ندارد و سایر کتب پس از قرن ها گردآوری شده اند و قرآن شرایط متفاوتی دارد.

وی در پایان برگزاری این جلسه در جزیره زیبای قشم بسیار ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: هر جمله و کلمه و سخنرانی که دعوت به سوی خداوند نباشد، احسن نیست و از نظر قرآن گفتار بدون عمل هیچ جایگاهی ندارد.

براساس این گزارش، محفل انس با قرآن به همراه همایش علما و نخبگان اهل سنت و شیعه جزیره قشم با حضور قاریان بین المللی جهان اسلام در مسجد فاطمه الزهرا (س) شهر طبل با حضور امامان جمعه، مسوولان نظامی، انتظامی، اجرایی و بزرگان جزیره قشم برگزار شد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد