طی هفته گذشته رقم خورد؛

معامله ۳ میلیون و ۱۱۶ هزار تن محصول در بورس کالای ایران

در معاملات هفته گذشته بازار فیزیکی بورس کالای ایران 3 میلیون و 116 هزار و 158 تن انواع محصول به ارزش 26.8 هزار میلیارد تومان دادوستد شد که نسبت به هفته گذشته به ترتیب رشد 13.1 درصدی و 1.7 درصدی را در حجم و ارزش معاملات تجربه کرد. سیمان، سنگ آهن، فولاد و آهن اسفنجی سنگین وزن های تالار صنعتی و معدنی، قیر، وکیوم باتوم و مواد پلیمری سنگین وزن های تالار پتروشیمی و فرآورده های نفتی بودند.

معامله 3 میلیون و 116 هزار تن محصول در بورس کالای ایران
صفحه اقتصاد -

تالار محصولات صنعتی و معدنی شاهد معامله ۲ میلیون و ۴۳۹ هزار و ۶۵۲ تن انواع کالا به ارزش ۱۵ هزار میلیارد تومان در هفته گذشته بود.

به گزارش روابط‌عمومی بورس کالای ایران، در این تالار یک میلیون و ۲۵۰ هزار و ۷۱۶ تن سیمان، ۷۹۲ هزار تن سنگ آهن، ۲۵۵ هزار و ۵۹۷ تن فولاد، ۱۱۹ هزار و  تن آهن اسفنجی، ۱۲ هزار و ۹۵ تن آلومینیوم، ۱۰ هزار و ۱۲۱ تن مس، ۲ هزار و ۵۱۰ تن روی، ۲۰۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۹ تن کنسانتره فلزات گرانبها معامله شد.

همچنین در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، ۶۶۷ هزار و ۱۱۵ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۱۱.۶ هزار میلیارد تومان به فروش رسید.

در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ۲۶۵ هزار و ۱۱ تن قیر، ۱۷۶ هزار و ۹۰۰ تن وکیوم باتوم، ۱۰۰ هزار و ۶۲۳ تن مواد پلیمری، ۵۷ هزار تن لوب کات، ۴۴ هزار و ۶۹۷ تن مواد شیمیایی، ۱۳ هزار و ۵۷۰ تن گوگرد، ۵ هزار و ۵۶۰ تن فرآورده های نفتی، ۳ هزار و ۸۱۸ تن روغن، ۵۰۰ تن عایق رطوبتی و ۳۸۰ تن گازها و خوراک ها معامله شد.

بازار فرعی نیز شاهد معامله ۹ هزار و ۳۹۰ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۱۸۴ میلیارد تومان بود.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد