طی هفته گذشته رقم خورد؛

معامله ۲ میلیون و ۷۵۴ هزار تن محصول در بورس کالای ایران

در معاملات هفته گذشته بازار فیزیکی بورس کالای ایران 2 میلیون و 754 هزار و 754 تن انواع محصول و 29 دستگاه خودرو به ارزش 26.4 هزار میلیارد تومان دادوستد شد. سیمان، سنگ آهن، فولاد و آهن اسفنجی سنگین وزن های تالار صنعتی و معدنی، قیر، مواد پلیمری و وکیوم باتوم سنگین وزن های تالار پتروشیمی و فرآورده های نفتی بودند.

معامله 2 میلیون و 754 هزار تن محصول در بورس کالای ایران
صفحه اقتصاد -

تالار محصولات صنعتی و معدنی شاهد معامله ۲ میلیون و ۲۰۶ هزار و ۹۶۹ تن انواع کالا و ۲۹ دستگاه خودرو به ارزش ۱۶.۲ هزار میلیارد تومان در هفته گذشته بود.

به گزارش روابط‌عمومی بورس کالای ایران، در این تالار یک میلیون و ۱۸۶ هزار و ۶۰۷ تن سیمان، ۵۸۰ هزار تن سنگ آهن، ۳۴۶ هزار و ۸۲ تن فولاد، ۷۷ هزار و ۵۰۰ تن آهن اسفنجی، ۸ هزار و ۲۲۰ تن مس، ۶ هزار و ۴۴۰ تن آلومینیوم، ۲ هزار و ۱۵۰ تن روی ، ۲۰۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۱۸ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۲۹ دستگاه کامیون کشنده امپاور و کامیونت فورس معامله شد.

همچنین در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، ۵۴۳ هزار و ۴۶ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۱۰ هزار میلیارد تومان به فروش رسید.

در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ۲۱۲ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۱۴ هزار و ۲۰۵ تن قیر، ۱۰۵ هزار و ۹۰۸ تن مواد پلیمری، ۶۲ هزار تن لوب کات، ۳۶ هزار و ۳۸۷ تن مواد شیمیایی، ۶ هزار و ۴۰۰ تن گوگرد، ۳ هزار و ۶۳۹ تن روغن، ۲ هزار و ۵۴۸ تن فرآورده های نفتی، ۴۱۰ تن گازها و خوراک ها و ۱۴۸ تن عایق رطوبتی معامله شد.

بازار فرعی نیز شاهد معامله ۴ هزار و ۷۴۱ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۱۴۰ میلیارد تومان بود.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد