تغییر چهره بازیگران خردسال آوای باران / عکس بزرگسالی باران ، فرید و گل پری

باران ، فرید و گل پری از نقش های اصلی سریال آوای باران بوده اند که بازیگران کودک آن نیز خوش درخشیدند. تصاویر آنها را در گذر زمان خواهید دی.

تغییر چهره بازیگران خردسال آوای باران / عکس بزرگسالی باران ، فرید و گل پری
صفحه اقتصاد -

بازیگران خردسال سریال آوای باران: مبینا آتشی و شایان جلالی با بازی در سریال آوای باران معروف شدند. در ادامه تصاویر بزرگسالی و بیوگرافی مختصری از آن ها را ببینید.

تغییر چهره بازیگران خردسال سریال آوای باران

مبینا آتشی بازگر کودکی باران

مبینا آتشی بازیگر نقش کودکی باران در سریال آوای باران متولد ۱۰ دی ماه ۱۳۸۳ در تهران بوده و مهم ترین تجربه هنری اش بازی در سریال آوای باران بود که به کارگردانی حسین سهیلی زاده می‌باشد و موفق شد در کنار بازیگرانی همچون حمیدرضا پگاه، آزاده زارعی، سام درخشانی و مهران احمدی بازی کند مبینا آتشی در ۴۰ فیلم و سریال دیگر نیز بازی کرده است.

مبینا آتشی1

مبینا آتشی بازیگری را از سه سالگی شروع کرده است و در چند فیلم سینمایی حضور موفق داشته است، بعد از اینکه به سن نوجوانی رسید کمتر به او پیشنهاد بازیگری داده شد برای همین است که از او در رسانه ها نامی برده نمیشود او در مصاحبه اش گفته است که دوست دارم بازیگری را ادامه بدهم و در رشته کارگردانی فعالیت داشته باشم.

مبینا آتشی

شایان جلالی بازیگر کودکی فرید

شایان جلالی بازیگر نقش کودکی فرید در سریال آوای باران به عنوان پسر سام درخشانی و الهام چرخنده به ایفای نقش پرداخته است. شایان جلالی بازیگر نقش فرید در سریال آوای باران در سال ۱۳۷۹ به دنیا آمده است و هم اکنون ۲۳ سال دارد.

شایان جلالی1

او از کودکی در سینما و تلویزیون فعالیت داشته و در سریال‌هایی مانند آوای باران، زیر هشت، من همسرش هستم و عبور در غبار به ایفای نقش پرداخته است.

شایان جلالی

شایان جلالی ساکن کدام کشور است؟

او در حال حاضر از ایران به کره جنوبی مهاجرت کرده است.

شایان جلالی2

یاس نوروزی بازیگر کودکی گل پری

یاس نوروزی متولد ۵ مرداد ۱۳۸۵ در تهران ،دانش آموز مقطع دبیرستان می باشد که سال ۱۳۹۰ از ۶ سالگی با فیلم سینمایی عملیات مهدکودک وارد بازیگری شد.

یاس نوروزی1

سپس با سریال دودکش سال ۱۳۹۲ درخشید ودوست دارد وقتی بزرگ شد هم بازیگر و هم مهندس شود.

یاس نوروزی

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد