عکس جشن تولد سیاوش خیرابی در ۳۹ سالگی

سیاوش خیرابی سی و نه ساله شد و همچنان مجرد!

عکس جشن تولد سیاوش خیرابی در 39 سالگی
صفحه اقتصاد -

بازیگر نقش فرید در سریال آوای باران حالا 39 ساله شد . این بازیگر توانا در صفحه شخصی اینستاگرام خود عکسی از جشن تولد ۳۹ سالگی خود منتشر کرد و نوشت: سی‌ونه سالگی شروع شد خدایا کنارم باش.

جشن تولد سیاوش خیرابی

بیوگرافی سیاوش خیرابی

سیاوش خیرابی متولد 29 آذر 1363 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته مهندسی نرم افزار کامپیوتر از دانشگاه آزاد می باشد که در کنار بازیگری سر از مشکلات فنی ماشین در می آورد و یک استقلالی است.

خیرابی از سال سوم راهنمایی با حضور در تئاتر مدرسه به بازیگری علاقمند شد تا اینکه زمان دانشحویی از طریق یکی از دوستان اش با کانون سینماگران جوان آشنا شد.

وی نهایتا سال 1382 در 19 ساله بود برای یادگیری بازیگری وارد این کانون شد.

فیلم های سیاوش خیرابی

خیرابی سال 1386 وقتی 23 ساله بود در فیلم تلویزیونی «تلخون» بازی کرد تا اینکه با سریال «ترانه مادری» در سال 1387 با محسن افشانی به شدت دیده شد.

اما اوج درخشش او سال 1392 در سریال «آوای باران» با آزاده زارعی و مهران احمدی بود.با فیلم حسن پنهان در سال 1386 نقش کوتاهی را در سینما تجربه کرد.

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد