عکس های شخصی پارک مین یونگ بازیگر نقش پرنسس ناک رنگ

پارک مین یونگ بازیگر نقش پرنسس ناک رنگ در جومونگ ۳ می باشد با بیوگرافی او در این مطلب بیشتر آشنا خواهیم شد و تصاویر جدیدی از او می بینیم.

عکس های شخصی پارک مین یونگ بازیگر نقش پرنسس ناک رنگ
صفحه اقتصاد -

پارک مین یونگ (کره‌ای: 박민영، زادهٔ ۴ مارس ۱۹۸۶) یک هنرپیشهٔ اهل کرهٔ جنوبی است.

فارغ التحصیل رشته تئاتر و فیلم از دانشگاه دنگ گوگ سئول می باشد که اولین بار وقتی ۱۹ ساله بود بعنوان چهره تبلیغاتی جلوی دوربین رفت و حالا بازیگر است.

پارک مین یانگ یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است که در کمپانی  Hook Entertainment فعالیت می‌کند. در فوریه ۲۰۱۳، او از دانشگاه دونگوک در رشته تئاتر فارغ التحصیل شد. او در سال ۲۰۰۵ اولین سرگرمی خود را در یک آگهی تبلیغاتی SK Telecom انجام داد.

در سپتامبر ۲۰۲۲، Dispatch گزارش داد که این بازیگر با تاجر ثروتمند کانگ رابطه دارد و همچنین اتهامات مختلفی را علیه او مطرح کرد. در ۱۵ فوریه، Hook Entertainment بیانیه جدید منتشر کرد که در آن توضیح داد که پارک مین یانگ پیشتر در ۱۳ فوریه به عنوان شاهد برای تحقیقات در حال انجام توسط دادستان احضار شد. گزارش شده است که این بازیگر هرگونه دخالت در این وضعیت را رد کرده است.

خانم بازیگر با ۱۶۴ سانتی متر کرد ۶۴ کیلوگرم وزن دارد و گروه خونی اش O می باشد.

خانواده

پارک مین یانگ (Park Min-young) روز ۱۳ اسفند ۱۳۶۴ در یک خانواده ساده و سنتی کره ای پیرو دین مسیحیت (کاتولیک) بعنوان تک فرزند بدنیا آمد.

از تبلیغات تا بازیگری

در سال ۲۰۰۵ وقتی ۱۹ ساله بود اولین بار در آگهی شرکت SK Telecom بعنوان چهره تبلیغاتی جلوی دوربین رفت تا اینکه یکسال بعد باکمدی Haikik وارد بازیگری شد.

شهرت

سال ۲۰۱۰ با تجربه شش ام تلویزیونی اش در سریال “رسوایی سونگ کیون کوان” از سال ۲۰۱۰ دیده شد سپس همین سال با سریال شکارچی شهر به شهرت رسید.

بازی در سریال کمدی منشی کیم و زندگی خصوصی او را در عرصه بین المللی شناخته تر کرد.

عمل زیبایی

پارک در کودکی قبل از شروع بازیگری مدتی بخاطر چهره اش درگیر افسردگی شد اما با یک جراحی پلاستیک کوچک پلک های چشمانش ، او را به زندگی عادی بازگرداند.

روابط عاشقانه

پارک مین که در گذشته با بسیاری از بازیگران رابطه داشته حالا می گوید مجرد است.

او از سال ۲۰۱۱ با لی مین هو (بازیگر) وارد یک رابطه عاشقانه شد اما این زندگی یکسال بیشتر دوام نیاورد سپس شایعه ارتباط او با پارک سئو جون و سانگ جونگ کی نیز منتشر شد که وی هر دو آنها را تکذیب کرد.

خصوصیات همسرم

صداقت و مسئول بودن همسر مورد علاقه ام مهم است ، او باید ظاهر زیبایی توام با تواضع و شوخ طبی داشته باشد که تابحال پیدا نکرده ام.

دبیرستان در آمریکا

پارک مقطع دبیرستان در طرح مبادله دانش آموز راهی کشور آمریکا شد ، او می گوید این فرصت عالی برای من جهت آشنایی با فرهنگ این کشور و زبان انگلیسی بود.

مسافرت فقط خارجی

همیشه برای استراحت به مسافرت می روم ، فرانسه کشوری مورد علاقه من است که هر زمان می روم غرق در گشت و گذار در گالرهایی متعدد می شوم.

در مسافرات های خارجی بیشتر بخاطر اینکه فرقی با دیگران ندارم ، راحترم.

تجربه بازی در فیلم ترسناک

من به شخصه در تماشای فیلم های ترسناک مشکل دارم و ترجیح می دهم همیشه کارهای کمدی ، طنز و درام ببینم و یا در این نوع کارها بازی کنم.

ولی وقتی سناریویی فیلم گربه بدستم رسیدم آنقدر جذاب بو که تصمیم گرفتم بازی کنم.

سگ خانگی

پارک مین یانگ عاشق حیوانات بخصوص سگ ها است او یک سگ خانگی بامزه از نژاد بیچون دارد که همواره طرفداران زیادی در شبکه های اجتماعی دارد.

غذا و ورزش مورد علاقه

خانم بازیگر علاقه زیادی به خوردن کیک و قهوه دارد و عاشق آشپزی است ، او در ورزش ها هم بیشتر اوقات خود را صرف اسب سواری می کند.

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد