بیوگرافی مه لقا باقری و همسرش + عکس های شخصی

مه لقا باقری به زیبایی می تواند در براحتی قیافه ای جدی به خود بگیرد و هم طنز.با این هنرمند جذاب و همسرش آشنا خواهیم شد.

بیوگرافی مه لقا باقری و همسرش + عکس های شخصی
صفحه اقتصاد -

بازیگر مطرح و توانایی تئاتر سینما و تلویزیون کشورمان که این روزها هنرنمایی وی همزمان در دو سریال شبکه نمایش خانگیس هفت و نیسان آبی شاهد هستیم شریک زندگی جواد عزتی بازیگر مشهور سینماست.

مه لقا باقری

مه‌لقا باقری متولد ۲۳ خرداد سال ۱۳۶۰ تهران، بازیگر و کارگردان ایرانی است. او مدرک کارشناسی کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره(۱۳۸۲–۱۳۷۸) و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس دارد.

وی تئاتر را از سال ۱۳۷۵ در سن ۱۵ سالگی و از مدرسه شروع کرد. او در سال ۱۳۷۸ برای تحصیل در رشته کارگردانی تئاتر وارد دانشگاه سوره شد و به‌صورت حرفه‌ای خود در سال سوم دانشگاه با کارگردانی و بازیگری نمایش میمون میمون است، فعالیتش را آغاز نمود. مه لقا باقری کارشناسی ارشد رشته تئاتر را از دانشگاه تربیت مدرس تهران گرفت.

او سال ۱۳۸۴ کارش در قاب تلویزیون را با بازی در مجموعه نمایشی حوض فیروز شروع کرد. او بعدها در سریال‌های موفقی چون قهوه تلخ و دردسرهای عظیم ۲ بازیگری در این حوزه را ادامه داد. وی در مجموعه تلویزیونی دردسرهای عظیم ۲، نقش سهیلا افشار همسر منصور را برعهده داشت.

مه لقا باقری3

مه لقا باقری در نیسان آبی ۲

نیسان آبى ٢ از اول آذر پخش می‌شود. نیسان_آبی_۲، به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌ کنندگی احسان ظلی‌پور و به قلم سعید هوشیار می باشد.

همسر مه لقا باقری در سریال نیسان آبی ۲ ایمان صفا بازیگر نقش ممد چاخان می باشد.

حسین یاری، یکتا ناصر، مهران غفوریان، بهناز جعفری، ایمان صفا، مه‌لقا باقری، گیتی قاسمی، غلامرضا نیکخواه، بیژن بنفشه‌ خواه، علیرضا خمسه، آرش ظلی‌پور، سیروس همتی، یوسف صیادی، جواد پولادی و صفر کشکولی، بازیگران فصل دوم نیسان آبی هستند.

در این فصل، سه سال از آخرین اتفاقِ فصل قبلی گذشته و ممدچاخان بالاخره عروسی کرد. شب عروسیِ ممدچاخان، سلطان جمشید، رضا خرسند، رضا سوسن، زری، پری، علم تاج و خلاصه کل شُکر آباد دور هم جمع بودن که شام عروسی رو بخورن، ولی نه تنها شام عروسی به کسی نرسید، بلکه اتفاقی افتاد که گرسنگی هم از یادشون رفت…

مه لقا باقری

همسر مه لقا باقری

مه‌لقا و جواد عزتی در تئاتر با هم آشنا شدند و در نهایت سال ۱۳۸۴ ازدواج نمودند. او در سال ۱۳۸۸ از طرف بزرگ‌ ترین مرکز بورسیه آلمان به نام DAAD جهت تحصیل در تئاتر بورسیه گرفت و به آنجا سفر کرد.

مه لقا باقری1

مه لقا باقری و جواد عزتی

وی طی یک مصاحبه با یکی از رسانه‌ های معتبر اذعان نمود که: بازی در کنار همسرم، یکی از علاقه‌ های همیشگی‌‌ ام بود در کارهای که خودم کارگردانی می‌ کنم هم تمایل دارم همیشه این فرصت بازی برای هر دوی ما را ایجاد نمایم.

ایشان بازیگری در حوزه سینما را با فیلم آینه بغل کاری از منوچهر های شروع کرد. از دیگر آثار موفق این بازیگر در حوزه سبنما باید به فیلم پرمخاطب شنای پروانه اثری از محمد کارت اشاره کرد. این فیلم پس از اکران بسیار مورد توجه مخاطبان سینما قرار گرفت.

مه لقا باقری و جواد عزتی

مه لقا باقری در شنای پروانه

در فیلم شنای پروانه علاوه بر مه لقا باقری بازیگرانی چون جواد عزتی، طناز طباطبایی، امیر آقایی، علی شادمان، ایمان صفا، مهدی حسینی‌ نیا، ناهید مسلمی، نادر شهسواری، آبان عسکری و پانته‌آ بهرام به ایقای نقش پرداختند.

مه لقا باقری قبل از عمل زیبایی

 لقا باقری قبل از عمل زیبایی

عکس های مه لقا باقری

مه لقا باقری4

مه لقا باقری2

 

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد