عرضه یک میلیون و ۳۳۵ هزار تن محصول در تالار نقره ای

تالارهای بورس کالای ایران روز یکشنبه ۱۲ آذر ماه میزبان عرضه یک میلیون و ۳۳۵ هزار و ۴۷۴ تن انواع کالا و محصول است. بیشترین عرضه های امروز در تالار سیمان رقم خواهد خورد به گونه ای که یک میلیون و ۲۳۳ هزار و ۴۲۰ تن سیمان در این تالار عرضه می شود.

عرضه یک میلیون و 335 هزار تن محصول در تالار نقره ای
صفحه اقتصاد -

تالار محصولات صنعتی و معدنی هم میزبان عرضه ۳۲ هزار تن آهن اسفنجی بریکت، ۶ هزار و ۷۵۰ تن شمش آلومینیوم، ۵ هزار تن مس کم عیار، یک هزار و ۵۰۰ تن هیدروکسید آلومینیوم، ۳۶۵ تن شمش روی و ۷۵ تن شمش سرب است.

به گزارش روابط عمومی بورس کالای ایران، تالار کشاورزی هم عرضه ۵ تن پنبه محلوج را تجربه می کند که از سوی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران عرضه خواهد شد.

تالار پتروشیمی و فرآورده های نفتی شاهد عرضه ۱۸ هزار و ۶۳۵ تن مواد پلیمری و شیمیایی است.

در تالار صادراتی ۳۰ هزار و ۵۰۰ تن قیر عرضه می شود.

تالار حراج باز میزبان عرضه ۴ هزار تن مس کاتد، ۳ هزار تن سولفات سدیم و ۲۰۰ تن سولفور مولیبدن است.

در بازار فرعی یک میلیون و ۷۶۷ هزار و ۲۴۴ عدد اقلام تکمیلی خودرو، ۳۴ هزار و ۵۰۹ عدد ضایعات مونتاژی خودرو، ۲۲ هزار لیتر ۵۰۰۰، ۳ هزار و ۴۰۰ عدد تراورس چوبی فرسوده، یک هزار و ۷۶۰ عدد ضایعات بدنه ای خودرو، ۲۰ تن ضایعات فلزی تاسیساتی و ۴ تن ضایعات فلزی لکوموتیو روی تابلو می رود.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد