آیا مدارس فردا شنبه ۱۱ آذر ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ تعطیلی مدارس ۱۱ آذر ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه آیا مدارس فردا شنبه ۱۱ آذر ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ تعطیلی مدارس ۱۱ آذر ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

آیا مدارس فردا شنبه ۱۱ آذر ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ تعطیلی مدارس ۱۱ آذر ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

مدارس و مهدهای کودک تهران فردا غیرحضور شد . معاون استاندار تهران اعلام کرد: کودکستان‌‌‌ها و مدارس مقطع دبستان در استان تهران غیر از شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه و بخش رودبارقصران شنبه ۱۱ آذر در ۲ نوبت صبح و عصر غیرحضوری شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: فردا یازدهم آذرماه تمام مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در نواحی شش گانه شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین شهر، برخوار، مبارکه، زرین شهر و فولادشهر به صورت غیرحضوری برگزار خواهند شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: باتوجه به تداوم شرایط سکون و پایداری مطلق جو و افزایش غلظت آلاینده‌ها، جلسه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای استان برگزار شد.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه شرایط آلودگی هوا تا پایان هفته پیش رو با شدت و ضعف ادامه خواهد داشت؛ فردا یازدهم آذرماه، تمام مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در نواحی شش گانه شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین شهر، برخوار، مبارکه، زرین شهر و فولادشهر به صورت غیرحضوری برگزار خواهند شد.

همچنین مهدهای کودک، پیش دبستانی و مدارس استثنایی در مناطق یاد شده تعطیل است.

شیشه فروش ادامه داد: کلاس‌های دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی نیز به صورت غیرحضوری و مراکز فرهنگی، ورزشی و مسابقات ورزشی نیز تعطیل خواهند بود.

وی ادامه داد: مادران شاغلی که دارای فرزند دانش آموز مقطع ابتدایی هستند نیز می توانند با موافقت مدیران خود به صورت دورکاری فعالیت کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد فردا شنبه یازدهم آذر ماه، طرح زوج و فرد از درب منزل و از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۳:۰۰ و ۱۶:۰۰ تا ۲۱:۰۰ در شهر اصفهان اجرایی شود.

شیشه فروش با اشاره به تشدید برخورد با واحد‌های آلاینده، گفت: هرگونه فعالیتی که منجر به آلودگی هوا شود از جمله خاکبرداری، آتش زدن بقایای گیاهی و ... ممنوع است و با متخلفان بشدت برخورد خواهد شد‌.

وی اظهار کرد: پلیس نیز با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی بطور جدی برخورد خواهد کرد.

سازمان هواشناسی کشور نسبت به سکون نسبی هوا و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای تهران، کرج، اصفهان، اراک، قم، تبریز، قزوین و مشهد هشدار داد.

بر اساس هشدار سطح زرد سازمان هواشناسی کشور، پایداری هوا از امروز تا دوشنبه هفته آینده ضمن سکون نسبی هوا، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا را به دنبال دارد.

این سامانه امروز تهران، کرج، اصفهان و اراک را در بر می‌گیرد.

هوای شهرهای تهران، کرج، اصفهان، اراک، قم و تبریز روز شنبه آلوده است و آلودگی هوا تا روزهای یکشنبه و دوشنبه در شهرهای تهران، کرج، اصفهان، اراک، قم، تبریز، قزوین و مشهد ادامه می‌یابد.

سکون هوا موجب افزایش غلظت آلاینده‌ها و افزایش شاخص‌ آلودگی هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس می‌شود و در صورت عدم مهار منابع آلاینده (ثابت و متحرک)، وضعیت هوا در مناطق پرتردد برای همه گروه‌ها ناسالم خواهد شد.

مدیریت بهینه در مصرف سوخت‌های فسیلی و کنترل فعالیت‌های صنعتی آلاینده برای مقابله با این شرایط ضروری است.

سازمان هواشناسی به کاهش تردد غیرضروری و پرهیز از حرکات ورزشی در فضای باز به‌ویژه سالمندان، کودکان و افراد با سابقه بیماری‌های قلبی و تنفسی توصیه کرد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ناشناس

    سلام.خواهش میکنم شنبه مدارس مبارکه وفلاورجان راتعطیل کنید به خدا امروز ماداغون شدیم ازبس آلوده بود.آلودگی تاروی زمین هم اومده بود.عاجزانه میخوام شنبه ویکشنبه ۱۱و۱۲آذر روتعطیل کنید.نگران درس بچه هامون نباشین میخونن.سلامتیشون مهمتره

  • ناشناس

    هرکس هس سلام

  • علی

    خواهشن مدارس تعطیل کنید من هفته گذشته سرما خوردم هنوز که هنوز حالم خوب نشده لطفاً مدارس تعطیل کنید ممنون

  • ناشناس

    توروخدا قم رو تعطیل کنید

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد