راز قتل فجیع تازه داماد فاش شد / ادعای عجیب قاتل ! + جزئیات

تنها متهم پرونده قتل فجیع تازه داماد در سه راه سیمان ،پای میز محاکمه ایستاد و مدعی شد قربانی به دست دو مرد ناشناس کشته شده است قضات دادگاه با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده ادعای دروغین متهم را نپذیرفتند و وی را به قصاص محکوم کردند.

راز قتل فجیع تازه داماد فاش شد / ادعای عجیب قاتل ! + جزئیات
صفحه اقتصاد -

پاییز سال ۱۴۰۱ زنی هراسان با پلیس تماس گرفت و کمک خواست.

وی گفت شوهرم آرتین چند  دقیقه قبل در حالی که به سختی صحبت می‌کرد با من تماس گرفت و گفت چاقو خورده است. من از او پرسیدم کجاست اما شوهرم دیگر نتوانست پاسخ بدهد و گوشی تلفن قطع شد. من و همسرم به تازگی با هم ازدواج کرده‌ایم و من نگران او هستم.

با اظهارات این زن تلاش برای به دست آمدن ردی از تازه داماد آغاز شد. چند ساعت از این ماجرا نگذشته بود که مرد جوانی به نام پرهام در حالی که لباس‌های خیس بر تن داشت به کلانتری رفت و ادعای عجیبی را مطرح کرد.

 وی گفت: من و یکی از دوستانم به نام آرتین که بچه یک محل هستیم تصمیم داشتیم از دو مرد افغان ضایعات بخریم. به همین خاطر با آنها در سه راهی سیمان قرار ملاقات گذاشتیم اما آنها وقتی برای فروش ضایع سر قرار آمدند به روی ما چاقو کشیدند. آنها خواستند پول‌هایمان را بدزدند. من از ترسم خودم را به کانال آب انداختم. چند ساعتی شنا کردم تا توانستم خودم را نجات دهم اما ازسرنوشت دوستم آرتین اطلاعی ندارم و نمی‌دانم چه بلایی سر او آمده است.

 با اظهارات این مرد ماموران به جستجو در حوالی سه راه سیمان پرداختند و جسد خونین  تازه داماد  را در حالی که با ضربه‌های متعدد چاقو از پا درآمده بود در حاشیه خیابان یافتند.

جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی  منتقل شد و ماموران برای رازگشایی جنایت به تکاپو افتادند.

 ماموران در نخستین گام از تحقیقات به بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته در همان حوالی پرداختند اما ردی از دو مرد افغان که پرهام مدعی بود به او و دوستش حمله کرده‌اند نیافتند.

ماموران همچنین با بررسی کانال آبی که پرهام مدعی بود ساعت‌ ها در آن شنا کرده دریافتند او احتمالاً دروغ می‌گوید، چون شدت آب و عمق کانال به حدی نیست که کسی بتواند از آن زنده خارج شود.

بازداشت تنها متهم پرونده

 با به دست آمدن این سرنخ پرهام به عنوان مظنون تحت بازجویی قرار گرفت اما اظهارات قبلی‌اش را تکرار کرد و مدعی شد دوستش از سوی 2  مرد افغان به قتل رسیده است.وقتی ماموران به بررسی بیشتر پرداختند، دریافتند پرهام و آرتین هیچ دوستی عمیقی با یکدیگر نداشته‌اند.

افشای رابطه پنهانی با زن جون

 در حالی که نوک پیکان اتهام به سوی پرهام چرخیده بود ماموران به رابطه پنهانی قربانی با یک زن جوان به نام رها پی بردند یک هفته قبل از قتل، رها با همسر قربانی تماس گرفته و پرده از رابطه پنهانی با آرتین پرده برداشته و به شدت با او بگو مگو کرده بود.

 با به دست آمدن این سرنخ فرضیه جنایت ناموسی  قوت گرفت و ماموران در بررسی‌های بیشتر دریافتند پرهام با برادران رها رابطه دوستانه صمیمی داشته است.

با افشای این ماجرا دو برادر رها بازداشت شدند اما ادعا کردند اصلا قربانی را نمی‌شناسند و فقط با پرهام رابطه دوستانه داشته‌اند.

به این ترتیب و در حالی که مظنون دیگری در پرونده شناسایی نشده بود برای پرهام به اتهام قتل کیفرخواست صادر و پرونده‌اش به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در دادگاه

 در این جلسه اولیای دم درخواست قصاص  را مطرح کردند. آنها گفتند آرتین با ضربات متعدد چاقو کشته شده و ضربه های متعدد و عمیق چاقو نشان دهنده جنایت کینه جویانه است. ما شک نداریم پرهام از سوی برادران دختر جوان اجیر شده اما مهرسکوت بر لبش زده و نمی‌خواهد حقیقت را فاش کند. به همین خاطر برایش اشد مجازات می‌خواهیم.

سپس متهم روبه روی قضات ایستاد و اظهارات قبلی اش را تکرار کرد.

وی گفت: من و آرتین بچه یک محل بودیم. به همین خاطر  با هم قرار گذاشته بودیم تا ضایعات بخریم اما دو افغان به ما حمله کردند. من خودم را نجات دادم اما حالا بی دلیل بازداشت شده ام. من در قتل آرتین بی‌گناهم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده پرهام را به قصاص محکوم کردند.

 

 

پیشنهاد سردبیر

منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد