جدیدترین عکس های شبنم قلی خانی در روز تولدش

شبنم قلی خانی که با بازی در نقش حضرت مریم یک شبه ره صد ساله را طی کرد نشان داد که بازیگری در خون اوست. جدیدترین تصاویر او را در روز تولدش خواهید دید.

جدیدترین عکس های شبنم قلی خانی در روز تولدش
صفحه اقتصاد -

 شبنم قلی خانی بازیگر سینما و تلویزیون که مدتی است اجرای یک شبکه فارسی زبان در دوبی را بر عهده گرفت، عکس هایی جدید را در تولد ۴۶ سالگی اش منتشر کرد.

شبنم قلی خانی بیوگرافی 

شبنم قلی خانی سال ۱۳۵۶ در تهران متولد شد. او که دارای دپیلم ریاضی فیزیک است، در دانشگاه در رشته ی تئاتر قبول شد و گرایش طراحی صحنه را انتخاب کرد.

چندی بعد در کنکور کارشناسی ارشد در گرایش کارگردانی تئاتر مشغول به تحصیل شد، که هم اکنون فارغ التحصیل شده است. او کارش را از سال ۱۳۷۵ با تئاتر آنتیگونه که سال ۱۳۷۶ در تئاتر شهر به روی صحنه رفت آغاز نمود و با حضور در فیلم ها و سریال های مختلف تا به امروز به فعالیت خود ادامه داده است.

وی نویسندگی و کارگردانی چندین فیلم کوتاه و مستند را بر عهده داشته‌ است. درسال ۲۰۰۴، او نخستین فیلم کوتاه خود به نام واقعیت یک فروشنده خیابانی را کارگردانی کرد.

از فیلم‌ های کوتاه او می‌ توان به فیلم کوتاه زندگی اشاره کرد که او نویسندگی، تهیه‌ کنندگی و کارگردانی آن را بر عهده داشت. داستان این فیلم کوتاه ۱۰ دقیقه‌ای مربوط به یک زندگی و مرگ ساده است.

او متاهل است و دختری به نام شانا دارد.

شبنم+قلی+خانی (1)

مجری ایرانی در امارات

شبنم قلی خانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران، برنامه سازی و اجرای یک شبکه فارسی زبان خارجی در دبی را بر عهده گرفته است.

از جمله فیلم هایی که شبنم قلی خانی در آن ها به ایفای نقش پرداخته است می توان مریم مقدس، یک الف ناقابل، جوجه اردک من، عطش، سفرنامه خواب، وعده دیدار، ستاره سهیل، … را نام برد.

او نخستین فیلم کوتاه خود به نام واقعیت یک فروشنده خیابانی را کارگردانی کرد. از فیلم‌ های کوتاه او می‌توان به فیلم کوتاه زندگی اشاره کرد که او نویسندگی، تهیه‌ کنندگی و کارگردانی آن را بر عهده داشت.

شبنم+قلی+خانی

استایل شبنم قلی خانی در تولدش

بازیگر مطرح کشورمان شبنم قلی خانی با انتشار تصاویر از تولدش در صحفه شخصی خود نوشت : از گابریل گارسیا پرسیدند: اگر بخواهی کتابی صد صفحه ای درباره امید بنویسی، چه می نویسی؟

گفت: ۹۹ صفحه رو خالی میذارم، صفحه آخر، سطر آخر می نویسم: یادت باشه دنیا گرده، هر وقت احساس کردی به آخر رسیدی شاید در نقطه شروع باشی.

زندگی ساختنی است، نه ماندنی. … بمان برای ساختن ،نساز برای ماندن.

عکس های شبنم قلی خانی در روز تولدش

استایل شبنم قلی خانی در روز تولدش

استایل شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی در تولدش

شبنم قلی خانی در روز تولدش

شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی در کنار مادر و خواهرش

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد