پیشگویی نوستراداموس درباره سال ۲۰۲۴

با نزدیک شدن سال ۲۰۲۴ بازار پیش بینی ها داغ است، در این رابطه می توان همواره به پیش بینی های نوستراداموس اعتماد کرد.

پیشگویی نوستراداموس درباره سال ۲۰۲۴
صفحه اقتصاد -

سال 2024 را سال اژدها می گویند و پیش بینی های خوفناکی برای این سال توسط پیشگویان تاریخ انجام شده است. یکی از این پیشگویی ها توسط معروفترین پیشگوی اروپا، یعنی نوستراداموس انجام شده است. نوستراداموس مرد بشدت مرموز قرن 16 میلادی است، نوستراداموس برای سال 2024 در رابطه با رئیس جمهور روسیه ، پوتین، پیشگویی کرده است که با چالش ها و همچنین با فرصت های بزرگی روبرو خواهد شد که ممکن است این فرصت همان پایان جنگ اوکراین و گرفتن امتیازات از اروپا و اوکراین توسط پوتین باشد.

پیش بینی می شود کشور چین با به شهرت بی نظیری در بین ابرقدرتها خواهد رسید و بنوعی تحت الشعاع خودش قرار خواهد داد.

ظهور یک رهبر جوان دراروپا

نوستراداموس پیش بینی کرده است در سال 2024 در اروپا یک رهبر جوان و فوق العاده کاریزماتیک و پر نفوذ ظور خواهد کرد که نفوذ این رهبر در سرتاسر اروپا شکل خواهد گرفت و ممکن است.

روبرو شدن پوتین با اژدها در سال 2024

سال اژدها را دست کم نباید گرفت، هم در علم نجوم و هم در بین پیشگویان سال اژدها سال پر چالشی خواهد بود. پوتین آماده است در سال اژدها با سرنوشت خود روبرو شود. آیا پوتین از این چالش به خوبی عبور خواهد کرد و ایا این یک رویداد مثبت برای پوتین است یا منفی.

پیش بینی برای کشور چین و آمریکا

نوستراداموس پیش بینی کرده است که چینی ها می توانند رهبران بعدی جهان باشند ( منظور نوستراداموس ، ابرقدرت شدن چین و گرفتن جای آمریکا است). آیا چینی ها با بریکس می خواهند وزنه ی سیاسی جهان را به سمت آسیا بکشند و آیا سال 2024 سال اتفاقات بسیار بزرگ برای چین خواهد بود؟

چاپ اندام انسان ها

نوستراداموس پیشگویی کرده در سال 2024 بشر اندام های داخلی بدن انسان را از طریقی تولید خواهد کرد، طوری که شبیه معجزه خواهد بود. به نظر میرسد این اتفاق می تواند بی افتد و ساخت بافت بدن با چاپگر های پیشرفته در علم زیست شناسی.

نوستراداموس و هوش مصنوعی

سال 2024 همش در مورد مسائل سیاسی نیست، بلکه در مورد ظهور یک پدیده ی جدید هم پیشگویی شده است، تفسیر پیشگویی این هست که هوش مصنوعی دنیای جدید پیش روی ما را تشکیل می دهد. در حقیقت نه اینترنت و نه گوشی موبایل، بلکه هوش مصنوعی در قابل تکنولوژی های روز دنیا ما را وارد دنیای جدیدی می کند و بشر به شکل عجیب و غریبی پیشرفت می کند. از تشخیص بیماری ها تا کیوسک های خدمات هوش مصنوعی.

ظهور یک رهبرجوان در قلب اروپا

دوران هیتلر شدن تمام شده است، در پیشگویی نوستراداموس آمد است که رهبرجوان با جذابیتی نظیر شکسپیر ظهور خواهد کرد. حتما میدانید که شکسپیر یک شاعر و نمایشنامه‌نویس و بازیگر تئاتر بوده و مقایسه رهبرجوان با شکسپیر ما را با ولودیمیر الکساندرویچ زلنسکی روبرو می کند، چرا که زلنسکی قبل از اینکه سیاست مدار باشد، کمدین بوده. آیا این ظهور یک چالش برای کل کشورهای اروپایی خواهد بود؟

درباره نوستراداموس

قبل از اینکه پیشگویی های بالا را قضاوت کنیم، بیاید در مورد نوستراداموس بیشتر بدانیم، کسی که احتمالا رفقاش با اسم کوتاه نوستی صدایش میزدند. نوستراداموس در فرانسه به دنیا آمده بود و اخترشناس و پزشک و از مشاهیر عرفان در زمان خودش بوده.

نوستراداموس

پیشگویی های نوستراداموس که دقیقا اتفاق افتاده اند

پیشگویی های نوستراداموس از روی رباعیات اسرار آمیزش انجام می شود و علاقمندان و مفسران با تفسیر رباعیات نوستراداموس به پیشگویی هایش پی می برند.

آتش سوزی بزرگ لندن در سال 1666

نوستراداموس در جای نوشته است زمانی که شهر به خاک سپرده می شود و جنگی خونین در نزدیکی لندن اتفاق می افتد. اینطور هم شد و در سال 1666 لندن به شدت درگیر آتش سوزی فاجعه باری شد و بیشتر شهر نابود شد ( بیش از 13هزار خانه در آتش سوخته بود).

ظهور آدولف هیتلر

نوستراداموس در پیشگویی های خودش برای قرن گذشته از یک جوان دیوانه حرف زده ( ظهور رهبر جوان دیوانه ) که دنیا را به خاک و خون میکشد.

انقلاب فرانسه (1789-1799)

به گزارش استاربورس، نوستراداموس پیش بینی کرد: “از اعماق حومه فرانسه مرد جوانی خواهد آمد که انقلابی بزرگ ایجاد خواهد کرد.” احتمالا منظور نوستراداموس همان ماکسیمیلیان فرانسوا ماری ایزیدور دو روبِسپیر بوده که یکی از اصلی ترین افرادی بود که در انقلاب فرانسه نقش داشت و در سن 36 سالگی نیز درگذشت.

ترور جان اف کندی (1963)

نوستراداموس نوشته بود “مرد بزرگی” که “روز و شب”سقوط خواهد کرد و اشاره دارد به ترور جان اف کندی در شهر دالاس.

حملات 11 سپتامبر (2001)

نوستراداموس نوشته بود که پرنده های آتشین با دوقلوهای بزرگ برخورد می کنند.

تغییرات آب و هوا

برخی معتقدند که نوستراداموس افزایش دمای شدید کره ی زمین را پیش بینی کرده است. سخنان او در مرد آتش سوزی های بزرگ و آب در حال طغیان ( جوشیدن ) زمین است که اشاره دارد به بخار شدن آب و یخچالهای طبیعی و افزایش دما در سرتاسر جهان که چنین هم شده است.

پیشرفت تکنولوژی

برخی از پیش بینی های او مربوط به پیشرفت های سریع فناوری مانند هوش مصنوعی، هواپیماهای بدون سرنشین و ارتباطات دیجیتالی بود.

تغییرات سیاسی و ناآرامی

برخی ادعا می کنند که نوستراداموس تغییرات سیاسی، ناآرامی و انقلاب در نقاط مختلف جهان از جمله خاورمیانه و برخی کشورهای اروپایی را پیش بینی کرده است. و 2پیش بینی دیگر که با ابهام بوده ، همه گیری کووید-19 و بحران های اقتصادی در خاورمیانه می باشد که چندان دقیق به نظر نرسیده است.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد