غافلگیری برند BMCARS در دقیقه نود

برند BMCARS با ارائه بسته‌های پیشنهادی ویژه برای محصول هونگچیH۵ و شکست قیمتی برای محصول بستیون T۷۷ بازار را شگفت زده کرد.

غافلگیری برند BMCARS در دقیقه نود
صفحه اقتصاد -

این شرکت با ارائه بسته‌های گارانتی و تعمیرات دوره‌ای طولانی مدت، یک نگرانی بزرگ مشتریان خودروهای خارجی مبنی بر بلاتکلیفی خدمات پس از فروش این خودرو برطرف کرد‌. به زعم کارشناسان حوزه خودرو این اقدام می‌تواند بازار را به نحو محسوسی به نفع هونگچی تغییر خواهد داد.

از سویی دیگر استراتژی بستیون T۷۷ با استراتژی شکست قیمتی، نظر بازار را به خود جلب کرد. این شرکت اگر تنها شرکت نباشد جز معدود وارد کننده‌هایی است که در اولین نوبت فروش خود کمترین حاشیه سود از خریداران دریافت می‌کند. استراتژی شکست قیمتی در دنیا تو‌سط شرکت‌هایی انجام می‌شود که برنامه بلندمدت و اساسی برای واردات و پشتیبانی از محصول دارند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه