زمان پخش سریال دفتر یادداشت + اسامی بازیگران و خلاصه داستان آن

سریال دفتر یادداشت از سریال های جذابی است که به زودی قرار است از شبکه نمایش خانگی پخش شود، با زمان پخش این سریال و خلاصه داستان آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

زمان پخش سریال دفتر یادداشت + اسامی بازیگران و خلاصه داستان آن
صفحه اقتصاد -

سریال دفتر یادداشت به نویسندگی مسعود خاکباز و تهیه کنندگی حسین اکبری می باشد که از روز گذشته ویدیویی از تیزر دفتر یادداشت با حضور رضا عطاران در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

سریال دفتر یادداشت رضا عطاران 

رضا عطاران در حالی که با سیگاری بر لب بر روی صندلی نشسته است تعداد زیادی از دختران جوان با لباس پرستاری برای او آتش روشن می‌کنند تا سیگار او را روشن کنند.

سریال دفتر یادداشت در سکوت کامل خبری تولید شده است و ژانر طنز دارد قرار است .

رضا عطاران نخستین بار در سال ۱۳۹۱ حضور در شبکه خانگی را با بازی در سریال «قلب یخی ۳» به کارگردانی سامان مقدم تجربه کرد. سریالی که البته با وجود اکثر ستاره‌های سینمای ایران به دلیل توزیع نامناسب و نامرتب شکست خورد.

عطاران بعد از این سریال ، تمام تمرکز خود را معطوف به حضور در سینما کرد تا اینکه در سال ۱۳۹۸، پلتفرم «نماوا» اعلام کرد که او قصد دارد سریالی را برای این پلتفرم کارگردانی و بازی کند. سریالی که البته هیچ‌گاه به شکل جدی وارد مرحله تولید نشد و در حد همان خبر باقی ماند.

سریال دفتر یادداشت

کارگردان سریال دفتر یادداشت کیست؟

کیارش اسدی‌زاده کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و تدوین‌گر اهل ایران است. او شاگرد کیارش دیگری است.او فیلم های گس ، شکاف، موج اف ام ردیف ۴۸ و سریال کرگدن را در کارنامه اش دارد.

سریال دفتر یاداشت کی پخش می شود؟

سریال «دفتر یادداشت»، اولین حضور رضا عطاران در دوران پلتفرم‌ها محسوب می‌شود که از جمعه (۲۶ آبان ۱۴۰۲) ساعت 8 صبح جمعه ها از فیلم نت پخش می‌شود.

سریال دفتر یادداشت بازیگران

اسامی بازیگران سریال دفتر یادداشت notebook عبارتند از:

رضا عطاران

حسن معجونی

نعیمه نظام‌دوست

حسین سلیمانی

ریما رامین‌فر

سیامک انصاری

مینا ساداتی

سوگل خلیق

کاظم سیاحی

رضاعطاران. معجونی

خلاصه داستان سریال دفتر یادداشت

درباره داستان سریال دفتر یادداشت آمده است که این سریال درباره یک پزشک شیاد بوده که سعی می‌کند از پرستاران اخاذی کند و به همین دلیل به بهانه های مختلف با پرستاران بیمارستان رابطه برقرار می‌کند و پرستاران برای اینکه بتوانند با این پزشک در ارتباط باشند با یکدیگر به رقابت می‌پردازند در تیزری که از این سریال منتشر شده رضا عطاران در نقش پزشک شیاد بوده که تعداد زیادی دختر جوان در لباس پرستاری برای روشن کردن سیگار او از هم پیشی می‌گیرند.

رضا عطاران و حسن معجونی از نقش‌های اصلی سریال «دفتر یادداشت» به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده، نویسندگی مسعود خاکباز و تهیه‌کنندگی حسین اکبری هستند. «دفتر یادداشت» تازه‌ترین محصول اختصاصی پلتفرم «فیلم‌نت» به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده، نخستین حضور رضا عطاران در دوران پلتفرم‌ها محسوب می‌شود.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد