دریافت وام طرح مهربانی بانک ملی با سود ۴ درصد چه شرایطی دارد؟

بانک ملی ایران با وام طرح مهربانی اقدام به ارائه وام قرض الحسنه تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان کرده است که این وام با کارمزد ۴ درصد پرداخت می‌شود.

دریافت وام طرح مهربانی بانک ملی با سود ۴ درصد چه شرایطی دارد؟
صفحه اقتصاد -

بانک ملی ایران با وام «طرح مهربانی» اقدام به ارائه وام قرض الحسنه تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان کرده است که این وام با کارمزد ۴ درصد پرداخت می‌شود.

طرح وام مهربانی بانک ملی با سود ۴ درصد و سپرده‌گذاری چطور طرحی است؟
وام فوری به وامی گفته می‌شود که در کوتاه‌ترین زمان ممکن به متقاضیان پرداخت می‌شود. وام فوری شامل وام ازدواج، وام قرض الحسنه، وام مسکن و… است. بسیاری از ایرانیان به ویژه زوج‌های جوان به دنبال دریافت وام فوری هستند تا مشکلات خود را رفع کنند.

بانک‌های مختلفی اقدام به پرداخت وام فوری می‌کنند، اما شرایط ضامنین باعث می‌شود مردم توانایی دریافت آن وام را نداشته باشند. برخی از بانک‌ها اقدام به اعطای وام فوری بدون ضمانت، بدون سپرده یا با ضمانت سند می‌کنند که گزینه‌های خوبی برای دریافت وام هستند.

«طرح مهربانی» از جمله طرح‌های جدید اعطای وام قرض الحسنه در بانک ملی ایران است که مشتریان و متقاضیان وام می‌توانند تا سقف سه میلیارد ریال وام دریافت کنند.

مشتریان و متقاضیان وام می‌توانند براساس جدول زیر با مراجعه به هریک از شعب بانک ملی ایران به صورت حضوری و یا با وارد شدن به سامانه بام به صورت غیر حضوری (قسمت خدمات حساب – افتتاح حساب – نوع حساب (قرض الحسنه طرح نهال / طرح مهربانی) افتتاح حساب کرده و از مزایای این طرح بهرمند شوند.

این طرح امتیازی است و مشتریان براساس مبلغی که از سه ماه تا ۱۲ ماه سپرده گذاری کرده اند امکان دریافت این وام را دارند. مشتریان می‌توانند تا با توجه به جدول امتیازی طرح مهربانی نسبت میزان تسهیلات قابل دریافت برای خود آگاه شوند.

وام قرض الحسنه چیست؟

در طرح پرداخت وام قرض الحسنه بانک ملی ایران با عنوان طرح «مهربانی ملی» متقاضیان می‌توانند با افتتاح حساب قرض‌الحسنه در این بانک تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان (سه میلیارد ریال) وام دریافت کنند.

وام قرض الحسنه یکی از بهترین طرح‌های تسهیلات بانک‌ها است که بانک ملی در این اقدام پیشتاز است. قرض الحسنه یعنی مقداری از مال خود را جدا کرده و با احسان و روی خوش و بدون چشمداشت به دیگران داد. در قرض الحسنه هرگونه دریافت سود اضافه باعث ربای آن می‌شود.

وام قرض الحسنه به دلیل نداشتن سود طرفداران زیادی دارد
یکی از مزایای مهم وام قرض الحسنه در جامعه افزایش تولید است. همانطور که اشاره شد یکی از موارد استفاده از وام قرض الحسنه در کارگاه‌ها و واحد‌های تولیدی در مناطق محروم و روستایی به منظور کمک به افزایش تولید است.

ملی

کارگاه‌های تولیدی که به دلیل عدم تامین مالی و نقدینگی تعطیل شده اند، مشاغل خانگی و روستایی مانند صنایع دستی و تولیدات کشاورزی و … که توانایی پرداخت وام‌هایی با سود بالا را ندارند، می‌توانند از مزایای وام قرض الحسنه استفاده کنند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد