برادرکشی اینبار در گلستان / مردی با ضربات چاقوی برادرش از پای درآمد

سرپرست پلیس آگاهی استان گلستان از چاقو کشی منجر به قتل به علت اختلاف خانوادگی و دستگیری قاتل در این شهرستان، خبر داد.

برادرکشی اینبار در گلستان /  مردی با ضربات چاقوی برادرش از پای درآمد
صفحه اقتصاد -

سرهنگ امیرحسام گفت: در پی اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس استان مبنی بر درگیری میان دو برادر 21 و 29 ساله در یکی از محله‌های  گر گان  بلافاصله  ماموران در محل حادثه حضور یافتند.

وی بیان کرد:پس از حضور مأموران در محل مشخص شد در جریان یک نزاع و درگیری بین 2 برادر به علت اختلافات خانوادگی ، برادر 29 ساله که متاسفانه دچار اعتیاد هم بوده براثر اصابت ضربات چاقو  به قتل  رسیده است.

سرپرست پلیس آگاهی استان گلستان ادامه داد: در این راستا بلافاصله متهم کمتراز یک ساعت توسط مأموران شناسایی و دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد:متهم در اظهارات اولیه خود اذعان کرد انگیزه اش از قتل مقتول اختلافات خانوادگی و اذیت وآزار خانواده از سوی  مقتول بوده است،که با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد. 

سرهنگ امیر حسام در پایان اعلام کرد: مردم همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند و پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود شهروندان عزیز نیز ضمن همکاری با پلیس، با اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

پیشنهاد سردبیر

منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد