خودروسازان باید یک هفته ای پاسخ مردم را بدهند

اگر خودروساز پاسخ ندهند پرونده وی به تعزیرات ارجاع می‌شود

مدیرکل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت گفت: در صورتی که فردی از نحوه خدمات پس از فروش خودرو راضی نبود و شکایت خود را مطرح کرد، خودروسازان یا وارد کننده های خودرو باید در حد فاصل هفت روز پاسخگوی وی باشند.

اگر خودروساز پاسخ ندهند پرونده وی به تعزیرات ارجاع می‌شود
صفحه اقتصاد -

حمید محله‌ای همچنین گفت: خودرو‌ها دارای شناسه رهگیری هستند و اگر خودروساز پاسخ ندهند پرونده وی به تعزیرات ارجاع می‌شود و شکایت حقوقی می‌شود.  

وی افزود: تاکنون چهارخودروساز پرونده خود را تکمیل کرده اند و در سامانه ثبت شده است. 

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • مریم هاشمی

    سلام من ساینا برنده شدم ۱۲۴ میلیون واریز کردم حالا پیام آومده قیمت باید ۱۸۷ دیگه واریز کنید از کجا بیارم اگه میخواستم ۳۰۰ بدم همون موقع از بازار تهیه میکردم مگه میشه تو یک سال چهار بار افزایش قیمت داشته باشه خواهشن رسیدگی کنید

  • مریم هاشم آبادی

    سلام من طرح مادران تابستان ساینا دوگانه سوز برنده شدم ولی چون دوگانه سوز نداشتن تبدیل به ساینا تک سوز گفتن دوگانه نداریم بیاد تک ببرید تبدیل به ساینا تک سوز بابت تعویض ۳۴ میلیون بابت تعویض پرداخت شود الان ۳ ماه گذشته هنوز پولو واریز نشده به کی باید شکایت کنیم

  • مریم هاشم آبادی

    سلام من طرح مادران یک ساینا دوگانه نوشتیم که شوهرم بیکار هست برا کار میخوایم گفتن دوگانه نداریم بیاد تک ببرید تبدیل به ساینا تک سوز کردم قرار بود ۳۴ میلیون بابت تعویض پرداخت شود الان این ۳ ماه هست خبری از پول نیست کجا باید شکایت کنیم

اخبار ویژه