الناز ملک بازیگر نقش سیما در فصل دوم سریال زخم کاری کیست؟

در این مطلب درباره الناز ملک بازیگر نقش سیما در فصل دوم سریال زخم کاری به همراه بیوگرافی او پرداخته ایم ، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

الناز ملک بازیگر نقش سیما در فصل دوم سریال زخم کاری کیست؟
صفحه اقتصاد -

الناز ملک در زخم کاری ۲ حضور دارد و یکی از بازیگران جدید این فیلم است ، او را قبلا هم در نمایش خانگی دیده بودیم. در این مطلب با بیوگرافی الناز ملک نقش هایش و حضور او در زخم کاری بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی الناز ملک

الناز ملک بازیگر ایرانی متولد ۱۹ آذر سال ۱۳۷۴ است. الناز ملک علاوه بر بازیگری، در عرصه نوازندگی نیز فعالیت دارد. او فعالیت هنری خود را با حضور در کلاس‌های آموزش بازیگری استاد امیر دژکام آغاز کرده و با هنرنمایی در دو فیلم کوتاه به نام‌های کافه فراموشی و چاه سرخ توانست وارد عرصه بازیگری تئاتر شود که نتیجه آن نقش آفرینی در دو تئاتر به نام‌های مکبث و ایوب‌خان بود.

این بازیگر در چند سریال نمایش خانگی هم بازی کرده است. الناز ملک بیشتر با فیلم سقوط شناخته شد.

فعالیت هنری بازیگر سریال سقوط

الناز ملک درباره او گفته می‌شود که از هنرجویان و دانش‌آموختگان موسسه آزاد بازیگری زنده‌یاد امین تارخ و فرزاد موتمن است و در چند نمایش از‌جمله «مکبث» به کارگردانی امیر دژاکام بازی کرده.

پیش از «سقوط» او ایفاگر نقشی کوتاه در سریال خانگی «آنتن» بود که خب کسی خانم ملک را با آن سریال به یاد نخواهد آورد. 

الناز ملک نقش کاراکتر آیسان در سریال سقوط  در سال ۱۴۰۱ به صورت حرفه‌ای مقابل دوربین قرار گرفت و در اولین تجربه حرفه‌ای خود با بازیگران شناخته شده‌ای همچون حمید فرخ نژاد همبازی شد و تجارب بسیار خوبی در زمینه بازیگری به دست آورد.

الناز+ملک+

الناز ملک درباره نحوه انتخاب اش برای سریال سقوط می‌گوید:

دقیقا ۱۵ اسفند سال ۱۴۰۰ بود که محمد حسین مهدویان به موسسه ما آمد برای دیدن بازیگر و آنجا بود که برای سریال سقوط انتخاب شدم. آقای مهدویان من کنار شما تو این مدت رشد کردم و یادگرفتم و یاد میگیرم، ممنون که بهم اعتماد کردید، امیدوارم با اعتماد کارگردان‌هایی مثل شما، ورود نسل جدید و مستعد به دنیای بازیگری سهل‌تر شود.

الناز ملک در سریال آکتور

 

الناز ملک در آکتور نقش یک مراجعه کننده به مشاور با بازی هانیه توسلی در نقش نازی را به عهده داشت که چشمان اشک بار وی به بدلیل خیانت شوهرش به او در این سریال است. این بازیگر سومین تجربه بازی در شبکه نمایش خانگی را به کارگردانی نیما جاویدی به دست آورد و با ستارگانی، چون نوید محمدزاده در نقش علی و احمد مهران فر در نقش مرتضی هم بازی شد. هومن برق نورد، هستی مهدوی فر، سها نیاستی، مهراوه شریفی‌نیا و گلاره عباسی نیز در این سریال به هنرمندی پرداختند.

الناز ملک در زخم کاری

پخش فصل دوم سریال زخم کاری از جمعه ۱۷ شهریور آغاز شده است و هنرمندانی از جمله جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، سعید چنگیزیان، امیر دژاکام، مرتضی امینی‌تبار، مه‌لقا باقری و سید جواد هاشمی از فصل اول این سریال هستند که در فصل دوم سریال زخم کاری نیز حضور دارند. همچنین بازیگرانی، چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به گروه بازیگران سریال زخم کاری اضافه شده‌اند. فیلمنامه فصل دوم سریال زخم کاری به صورت گروهی و با سرپرستی محمدحسین مهدویان نوشته شده است و محمدرضا تخت کشیان، تهیه‌کننده این اثر نمایشی است.

زخم کاری یک مجموعهٔ نمایش خانگی ایرانی در ژانر درام جنایی به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین مهدویان است که بر پایهٔ رمان بیست زخم کاری نوشتهٔ محمود حسینی‌زاد برای سرویس پخش فیلیمو ساخته شده‌است. فیلم‌برداری مجموعه از اسفند ۱۳۹۹ آغاز گردید و تا تیر ۱۴۰۰ به‌طول انجامید. فصل نخست در ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ به نمایش درآمد و در ۱۹ شهریور متشکل از ۱۵ قسمت به پایان رسید. فصل دوم با نام بازگشت در ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ آغاز به پخش کرد.

زخم کاری نظرات اکثراً مثبتی از منتقدان دریافت کرد. این مجموعه با میانگین ۲۰ میلیون دقیقه تماشا، پربیننده‌ترین مجموعه شبکه نمایش خانگی است و در بیست و یکمین دوره جشن حافظ نامزد هفت و برنده چهار جایزه از جمله جایزه بهترین مجموعه تلویزیونی و جایزه بهترین بازیگر زن درام برای آزادی‌ور شد. محسن چاوشی خواننده تیتراژ پایانی فصل دوم این سریال است.

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ ور، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان، الناز ملک، سید جواد هاشمی، الهه حصاری، سعید چنگیزیان، امیر دژاکام، مرتضی امینی تبار و مه‌لقا باقری» از جمله بازیگران «بازگشت»ِ زخم کاری هستند.

 

قصه «بازیگران زخم کاری ۲ بازگشت» در فصل اول به سرانجام رسید و تکلیف همه کاراکترها روشن شد. علاوه بر این، در قسمت پایانی دیدیم که «مالک» به دست «منصوره» کشته شد. نمای پایانی سریال،جان دادن «مالک» و جسد بی‌جان او روی شن‌ های ساحل بود.
حالا زنده بودن این شخصیت و بازگشت او، چندان قابل باور و منطقی نیست. هنوز جزئیات قصه فصل دوم مشخص نیست، اما با توجه به واژه «بازگشت» در نام سریال و همچنین پست محمدحسین مهدویان، احتمالا قصه فصل دوم در ادامه فصل یک روایت خواهد شد و شاهد بازگشت «مالک» برای گرفتن انتقام خود و خانواده‌اش از بازماندگان خانواده «ریزآبادی» خواهیم بود.

الناز ملک چند ماه قبل در نظرسنجی بزرگ رسانه «سنما نوین» هم با بیشترین رای از جانب مردم، بهترین ستاره نوظهور این سال‌ها شد. حالا در فصل دوم سریال زخم کاری با عنوان «بازگشت» نقش «سیما» را میان تیم بازیگری پرستاره ایفا کرده است.

الناز ملک چند ماه قبل در نظرسنجی بزرگ رسانه «سینما نوین» با بیشترین رای از جانب مردم، بهترین ستاره نوظهور این سال‌ها شد. حالا در فصل دوم سریال زخم کاری با عنوان «بازگشت» نقش «سیما» را میان تیم بازیگری پرستاره ایفا کرده است و تعریف و تمجید « سینما نوین » از او جنجال به پا کرده است .

 یادداشتی با عنوان «ستاره‌ی آینده‌دار» در تمجید الناز ملک:

تفاوت بازی‌های الناز ملک نشان می‌دهد او تٲکیدی بر ویژگی‌های ظاهری‌اش ندارد و می‌خواهد با هوش و کاریزما و سخت‌کوشی، یک بازیگر موفق شناخته شود. ازیگری که اگر همین مسیر را ادامه دهد، می‌تواند به جایگاه خوب و مناسبی در مسیر کارنامه‌اش برسد.

الناز ملک خیلی زود و سریع توانست جایگاهی در عرصه تصویر پیدا کند. بازیگری که شاگرد «امیر دژاکام»  بوده و از تئاتر کارش را آغاز کرده با سریال «سقوط» میان مردم شناخته شد.

آیسان - صفیه نقشی سخت و چندوجهی بود، زنی که ناگهان خودش را میان یک واقعه سخت می‌یابد و باید با هوش، زنانگی و صبوری‌اش از مهلکه داعشی‌ها بگریزد. الناز ملک جوان توانست این نقش سخت  را به شکلی درست و استاندارد ایفا کند و بسیار سریع میان توده‌ها محبوب شود.

الناز ملک؛ راه و رسم یک‌شبه ستاره شدن در سینمای ایرانی!

سیما، همسر دوم و جوان «شفاعت» زنی خواهان پیشرفت و مرموز و جاه طلب است. او از موفقیت همسرش راضی نیست و فکر می‌کند حق او و همسرش بیش از اینهاست. ملک با چشمان و نگاهش شمایل یم زن خطرناک را القا می‌کند. زنی که احتمالا در مسیر قصه رویدادهای مهمی را رقم خواهد زد.

تفاوت آیسان و سیما و بازی‌های الناز ملک نشان می‌دهد او تاکیدی برو ویژگی‌های ظاهری‌اش ندارد و می‌خواهد با هوش و کاریزما و سخت کوشی، یک بازیگر موفق شناخته شود.

الناز ملک اگر همین مسیر را ادامه دهد، می‌تواند به جایگاه خوب و مناسبی در مسیر کارنامه اش برسد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد