بحرانی که یقه خودروسازی را می گیرد

منصوری دبیر انجمن قطعه سازان کشور گفت: اینکه پس از ۵ سال گارانتی کدام بخش از خودروها دچار مشکل شده و چه قطعاتی باید تعویض شوند موضوعی تعریف شده است که خوشبختانه به این سمت و سو سوق یافته و از این بابت به نتایج خوبی دست یافتیم.

بحرانی که یقه خودروسازی را می گیرد
صفحه اقتصاد -

دبیر انجمن قطعه سازان کشور خاطرنشان کرد: ایجاد داشبورد کیفیت و نحوه شناسایی و عارضه‌یابی قطعات پرایراد، نحوه ارزیابی قطعه سازی و گریدبندی آنها توسط وزارت صمت و تکمیل آزمایشگاه‌ها به منظور انجام آزمون‌ها و تست‌های مربوط به قطعات از جمله بخش‌های اصلی این تفاهم‌نامه است که در تمام این حوزه‌ها برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام شده است.

به گفته منصوری نتیجه این جلسات پس از جمع‌بندی‌های کارشناسی به معاون حمل و نقل وزارت صمت ارائه و مقرر شد تا قطعه سازان در حوزه ارتقای کیفیت، قوای محرکه خودروهای جاری و پلتفرم‌های قدیمی متمرکز شده و ارتقای کیفیت در این بخش به طور جدی دنبال شود. همچنین در مرحله بعد بر روی پلتفرم‌ها و خودروهای جدیدی مانند شاهین و تارا و خودروهای دیگری که بر روی پلتفرم‌های جدید سوار می‌شوند، موضوع ارتقای کیفی قطعات پیگیری و عملیاتی شود.

 

 

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

آخرین اخبار