در هفته گذشته به ثبت رسید

معامله ۲.۷ میلیون تن محصول در بورس کالای ایران

در هفته منتهی به ۱۷ شهریور امسال، ۲ میلیون و ۶۸۵ هزار و ۶۲۳ تن انواع کالا و محصول و ۸۱ دستگاه خودرو تجاری به ارزش ۲۳.۳ هزار میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالای ایران دادوستد شد. سیمان، سنگ آهن، فولاد و آهن اسفنجی، سنگین وزن های تالار صنعتی و معدنی و قیر، وکیوم باتوم و مواد پلیمری، سنگین وزن های تالار پتروشیمی و فرآورده های نفتی بودند.

معامله ۲.۷ میلیون تن محصول در بورس کالای ایران
صفحه اقتصاد -

تالار محصول‌های صنعتی و معدنی شاهد معامله ۲ میلیون و ۱۱۶ هزار و ۶۱۷ تن انواع کالا و محصول و ۸۱ دستگاه خودرو به ارزش ۱۲ هزار و ۳۱۱ میلیارد تومان در هفته گذشته بود.

به گزارش روابط عمومی بورس کالای ایران ، در این تالار یک میلیون و ۲۰۲ هزار و ۸۷۱ تن سیمان، ۵۵۹ هزار تن سنگ آهن، ۱۹۵ هزار و ۹۰۳ تن فولاد، ۱۴۵ هزار و ۶۰۰ تن آهن اسفنجی، ۶۵ هزار و ۸۷۵ تن آلومینیوم، ۶ هزار و ۱۷۵ تن مس، یک هزار و ۱۴۵ تن روی، ۴۵۰ تن چدن و ۲۰۰ تن کنسانتره مولیبدن معامله شد.

همچنین در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۵۰۵ هزار و ۷۴ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۹ هزار و ۶۸۷ میلیارد تومان در هفته معاملاتی منتهی به ۱۷ شهریور به فروش رسید.

در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۱۶۳ هزار و ۹۷۳ تن قیر، ۱۶۰ هزار تن وکیوم باتوم، ۸۸ هزار و ۶۹۳ تن مواد پلیمری، ۳۸ هزار تن لوب کات، ۲۸ هزار و ۳۸۷ تن مواد شیمیایی، ۱۴ هزار و ۲۰۰ تن گوگرد، ۷ هزار و ۲۷۶ تن فرآورده های نفتی، ۵ هزار و ۲۹۴ تن روغن و ۳۵۰ تن گازها و خوراک ها معامله شد.

تالار کشاورزی هم در هفته گذشته میزبان معامله ۸۳۰ کیلوگرم زعفران به ارزش ۳۲.۱ میلیارد تومان بود.

بازار فرعی نیز شاهد معامله ۶۳ هزار و ۹۳۲ تن انواع کالا و محصول به ارزش یک هزار و ۲۴۴ میلیارد تومان بود.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد