فردا دوشنبه ۶ شهریور ماه ۱۴۰۲ وضعیت آب و هوا همدان چگونه خواهد شد؟ | غبار رقیق در راه است

در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی وضعیت آب و هوا همدان فردا دوشنبه 6 شهریور ماه 1402 پرداخته شده است. 

فردا دوشنبه 6 شهریور ماه 1402 وضعیت آب و هوا همدان چگونه خواهد شد؟ | غبار رقیق در راه است
صفحه اقتصاد -

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: در پی افزایش سرعت وزش باد از فردا(دوشنبه) غبار رقیق محلی، برخی از نقاط استان همدان را فرا می‌گیرد.

روح الله زاهدی افزود: بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده صاف و آفتابی همراه با غبار محلی و وزش باد پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه افزایش سرعت وزش باد موجب ایجاد غبار در نقاط مختلف استان می‌شود، اظهار داشت: سرعت وزش باد از روز دوشنبه بیشتر می‌شود و در پی آن غبار رقیق نیمه غربی استان را فرا می‌گیرد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته اسدآباد با ۳۷ درجه سانتیگراد بالای صفر و بهار با ۱۲ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین دمای هوای استان را داشتند.

زاهدی تصریح کرد: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب ۳۶ و ۱۴ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد