وضعیت آب و هوا بوشهر فردا یکشنبه ۵ شهریور ماه ۱۴۰۲ | گرمای سوزناک بوشهر تا کی تداوم دارد؟

در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی وضعیت آب و هوا بوشهر فردا یکشنبه 5 شهریور ماه 1402 پرداخته شده است. 

وضعیت آب و هوا بوشهر فردا یکشنبه 5 شهریور ماه 1402 | گرمای سوزناک بوشهر تا کی تداوم دارد؟
صفحه اقتصاد -

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس پیش بینی نقشه‌های هواشناسی، شرجی و گرمای هوا در این استان تا پایان هفته از میزان بالایی برخوردار خواهد بود.

پیام مساعدی روز افزود: در ۲۴ ساعت گذشته نیز اهرم با ۴۸، برازجان و خورموج با ۴۷ و عسلویه با ۴۶ درجه سانتیگراد بیشترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند.

وی افزود: در مدت یاد شده شهرهای خارگ، گناوه و بوشهر به ترتیب با ۸۷، ۸۵ و ۸۴ درصد به ترتیب بیشترین میزان رطوبت را در استان بوشهر تجربه کردند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی تا پایان هفته وزش باد در برخی از ساعت‌ها، غبار محلی و مه رقیق صبحگاهی از پدیده‌های مورد انتظار در سطح استان خواهد بود.

مساعدی اظهار کرد: همچنین تا اوایل فردا صبح به دلیل وزش بادهای شمال غربی فراساحل شمالی و مرکزی استان متلاطم پیش بینی می‎شود.

وی گفت: در ۲۴ ساعت آینده جهت وزش باد در استان بوشهر به طور غالب جنوب شرقی تا غربی و به تدریج با سرعت هشت تا ۳۰ و در برخی ساعت‌ها ۳۸ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است.

مساعدی افزود: در مدت یاد شده ارتفاع موج در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و از شب تا صبح با ارتفاع ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد