وفایی فرد خبر داد:

برگزاری اولین پیش رویداد اینوماین ۴ در ۲۱ شهریورماه

مجری طرح ایجاد زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی از برگزاری اولین پیش رویداد اینوماین 4 در شهریورسال جاری خبر داد.

برگزاری اولین پیش رویداد اینوماین 4 در 21 شهریورماه
صفحه اقتصاد -

مجید وفایی فرد، مجری طرح ایجاد زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی از برگزاری اولین پیش رویداد اینوماین 4 در21 شهریورماه خبر داد و افزود: همزمان با این رویداد، کارگاه آموزشی مینوکمپ ایده پردازی، خلاقیت و نوآوری نیز برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران( ایمیدرو)، وفایی فرد گفت: اولین پیش رویداد اینوماین 4 با همکاری مرکز نواوری معادن و صنایع معدنی و موسسه یونیدرو به میزبانی سازمان توسعه و نوسازی معادن وصنایع معدنی ایران در ساختمان مرکزی ایمیدرو برگزار می شود.

مجری طرح ایجاد زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی تصریح کرد: اقتصاد چرخشی معدن و صنایع معدنی، معدنکاری، اقتصاد و بهره وری سبز، انرژی های پاک، فناوری ها و یا روش های نوین اکتشاف برخی از محورهای اینوماین 4 هستند.

وی ادامه داد: همچنین از دیگر محورهای این رویداد می توان به فناوری های نوین بهره برداری و استخراج، فناوری های نوین فرآوری مواد معدنی و مرتبط با تکمیل زنجیره ارزش فلزات، عناصر استراتژیک و توسعه صنایع پایین دستی، فناوری های نوین در بومی سازی و تعمیق ساخت داخل تجهیزات، قطعات و ماشین آلات پیشرفته زنجیره معدن و صنایع معدنی، فناوری های نوین در عارضه یابی، افزایش بهره وری و کاهش مصارف، فناوری های نوین در حوزه صنعت نسل 4 معدن و بکارگیری فناوری ها و تجهیزات نوین در صنایع معدنی اشاره کرد.

وفایی فرد عنوان کرد: این جشنواره با هدف شناسایی نوآوران و فناوران بخش معدن و صنایع معدنی، فرصت‌سازی برای صاحبان ایده‌های معدنی و صنایع معدنی، تجاری‌سازی ایده ‌های برتر، حل مسائل ملی مبتنی بر اندیشه ایرانی، جلب و هدایت سرمایه‌گذاری، همگرایی صاحبان صنعت و پژوهشگران فناور و توسعه فضای تعامل، همفکری و خلاقیت برگزار می شود.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد