وضعیت آب و هوا زنجان فردا پنجشنبه ۲ شهریور ماه ۱۴۰۲ چگونه خواهد بود؟ | دمای هوا کاهش می‌یابد

در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی وضعیت آب و هوا زنجان فردا پنجشنبه 2 شهریور ماه 1402 پرداخته شده است. 

وضعیت آب و هوا زنجان فردا پنجشنبه 2 شهریور ماه 1402 چگونه خواهد بود؟ | دمای هوا کاهش می‌یابد
صفحه اقتصاد -

کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان گفت: دمای هوا در مناطق مختلف استان از روز جمعه هفته جاری کاهش می‌یابد.

حسین سلطانی روز با بیان اینکه امروز شرایط جوی پایداری در استان حاکم است، افزود: شرایط جوی این استان تا اواسط هفته آینده پایدار خواهد بود و پدیده قابل توجهی پیش بینی نمی شود.

وی یادآور شد: پدیده جوی غالب در این استان تا آخر هفته جاری وزش باد است که روز جمعه سرعت آن به حد نسبتا شدید خواهد رسید.

سلطانی اظهار داشت: دمای فعلی شهر زنجان ۲۵ درجه سانتیگراد بوده که نسبت به روز گذشته در همین ساعت چهار درجه افزایش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای هوای شهرهای مختلف استان، خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوای زنجان ۱۴ و ۳۶ درجه، ابهر ۱۷ و ۳۸ درجه، خرمدره ۱۲ و ۳۶ درجه، آببر ۲۴ و ۳۸ درجه، سلطانیه ۱۳ و ۳۵ درجه، قیدار ۱۹ و ۳۲ درجه و ماهنشان ۱۷ و ۴۰ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که کارشناسان حرفه‌ای در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و در چهار ایستگاه دیگر نیز به طور ۱۲ ساعته مستقر هستند.

داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد