حضور هلدینگ عظام در هجدهمین دوره‌ی نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو از تاریخ ۲۲ تا ۲۵ مرداد ماه ۱۴۰۲ در حال برگزاری است.

حضور هلدینگ عظام در هجدهمین دوره‌ی نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو
صفحه اقتصاد -

هجدهمین نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو ۲۲ مردادماه، با حضور برادران معاون وزیر صمت، نجفی منش دبیر انجمن قطعه سازان و تعدادی از فعالان این حوزه افتتاح شد.

این نمایشگاه توسط شرکت بازرگانی بین‌المللی ایدرو و با حمایت انجمن قطعه‌سازان، در مساحتی حدود ۸۰ هزار متر مربع و با حضور بیش از ۷۰۰ شرکت از ۱۵ کشور مختلف از جمله چین، ترکیه، هند و… و بیش از هزار تولید کننده داخلی برپا شده است.

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو با مشارکت اصناف و شاخه‌های صنعتی و خودرویی مختلف شامل ماشین‌آلات و تجهیزات قطعه‌سازی، تحقیقات و طراحی مهندسی، مواد اولیه و تجهیزات جانبی خودرو، بازرگانی و خدمات پس از فروش، نشریات تخصصی صنعت خودرو، لوازم تزئیناتی خودرو، تعمیر و نگهداری خودرو، محصولات پاک‌کننده خودرو و سایر حوزه‌های مرتبط و در دو گروه شرکت‌های داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از ۲۲ مرداد فعالیت خود را آغاز کرده و تا ۲۵ مرداد ادامه دارد.

نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو توسط شرکت بین‌المللی ایدرو برگزار می‌شود و گروه عظام با در اختیار گرفتن حدود هزار متر مربع فضای اختصاصی به عنوان یکی از مهم‌ترین شرکت‌های فعال در این صنعت در نمایشگاه حضوری چشمگیر دارد و جدیدترین و مهم‌ترین دستاوردهای تکنولوژیک و مدرن خود را به نمایش گذاشته است.

علاقمندان می‌توانند تا ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ از ساعت ۸ تا ۱۵ با حضور در سالن A۴۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران حضور به هم رسانده و از دستاوردها و محصولات و خدمات گروه عظام بازدید کنند.

خودرو

شایان ذکر است هفدهمین دوره‌ی این نمایشگاه آبان ماه سال گذشته با حضور بیش از ۶۰۰ شرکت داخلی و خارجی (متشکل از ۴۵ شرکت دانش‌بنیان، بیش از ۵۰۰ تولیدکننده داخلی و ۵۵ شرکت خارجی) از ۱۱ کشور چین، آلمان، ایتالیا، ترکیه، هلند، امارات، هند، کره جنوبی، تایوان، ژاپن و اندونزی برگزار شد.

قابل توجه است که در تازه‌ترین دوره از برگزاری این نمایشگاه، ۸۰ شرکت‌ دانش‌بنیان و دانشگاه‌های صنعتی از نقاط مختلف کشور، در راستای ایجاد زمینه‌های ارتباط دانشگاه و صنعت حضور دارند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد