کسب دو عنوان رتبه برتر توسط روابط عمومی بیمه نوین
صفحه اقتصاد - روابط عمومی بیمه نوین در نهمین جشنواره روابط عمومیهای برتر صنعت بیمه کشور، رتبه برتر در حوزههای «پژوهشهای اجتماعی» و «رضایت مشتری» را کسب و
صفحه اقتصاد - روابط عمومی بیمه نوین در نهمین جشنواره روابط عمومیهای برتر صنعت بیمه کشور، رتبه برتر در حوزههای «پژوهشهای اجتماعی» و «رضایت مشتری» را کسب و تندیس ویژه این جشنواره را دریافت کرد.
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات بیمه نوین، در مراسم اختتامیه نهمین جشنواره روابط عمومیهای برتر صنعت بیمه که با حضور رئیس کل بیمه مرکزی ج.ا.ایران، رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی، مدیران عامل و مدیران ارشد صنعت بیمه، مدیران روابط عمومی شرکتها و مؤسسات بیمهای، جمعی از اساتید و پیشکسوتان حوزه ارتباطات کشور و هیأت داوران برگزار شد، بیمه نوین در دو حوزه حائز کسب عنوان رتبه برتر شناخته شد.
بر اساس این گزارش، محمد سلطانی فر، داوود زارعیان، اکبر نصراللهی، حسن بشیر و مریم سلیمی از اساتید رشته ارتباطات و روابط عمومی، اعضای هیأت داوران نهمین جشنواره روابط عمومیهای صنعت بیمه بودند که روابط عمومی بیمه نوین را شایسته رتبه برتر در حوزههای پژوهش و رضایت مشتری دانستند.
در این جشنواره مجید بهزادپور؛ رئیس کل بیمه مرکزی کشور، ضمن قدردانی از تلاشهای روابط عمومیهای صنعت بیمه با بیان این مطلب که صنعت بیمه از شفافیت سود میبرد خاطر نشان کرد: شفاف سازی، هدف آخر عملیات ارتباطی در صنعت بیمه به شمار میرود و موفقیت همکاران این حوزه به توفیق بیشتر صنعت بیمه منتهی خواهد شد.
نظر شما