دکتر موسوی به چهارمحال‌و بختیاری سفر کرد؛

سی‌وسومین سفر استانی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی برای ارزیابی میدانی خدمات بیمه‌ای و درمانی

دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در سی‌وسومین سفر استانی در دوره مدیریتی اخیر این سازمان، به‌منظور بازدید میدانی از چگونگی ارائه خدمات بیمه‌ای

سی‌وسومین سفر استانی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی برای ارزیابی میدانی خدمات بیمه‌ای و درمانی

دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در سی‌وسومین سفر استانی در دوره مدیریتی اخیر این سازمان، به‌منظور بازدید میدانی از چگونگی ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی به بیمه‌شدگان و بازنشستگان استان چهارمحال و بختیاری و نیز بازدید از پروژه‌های عمرانی تأمین‌اجتماعی در استان‌، بعدازظهر امروز چهارشنبه دهم اسفند به همراه تعدادی از معاونان و مدیران این سازمان وارد شهرکرد شد.

به گزارش صفحه اقتصاد به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، دیدار با مسئولان عالی‌رتبه استان چهارمحال و بختیاری، دیدار و گفت‌وگو با نمایندگان شرکای اجتماعی این استان شامل بیمه‌شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان و همچنین شرکت در جلسه شورای اداری تأمین‌اجتماعی استان از برنامه‌های سفر دکتر موسوی به استان چهارمحال و بختیاری است.

براساس این گزارش، در این سفر ابراهیم جواهری عضو هیأت‌مدیره؛ مهدی اسلامی معاون درمان؛ احمد اسفندیاری معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌ها؛ محمدرضا فیاضی مدیرکل روابط‌عمومی؛ حسن ضابطی مدیرکل امور مجلس و دولت و محمدرضا رخشانی‌مقدم، مدیرکل مستمری‌های سازمان تأمین‌اجتماعی در این سفر، دکتر موسوی را همراهی می‌کنند.
سازمان تأمین‌اجتماعی هم‌اکنون نزدیک به 500 شعبه بیمه‌ای و 403 بیمارستان و مرکز درمانی در استان‌های مختلف‌، برای تولید و ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی به بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارآفرینان دارد و سفرهای استانی دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل این سازمان به استان‌های مختلف در راستای رویکرد دولت سیزدهم در زمینه حضور بلاواسطه در میان مردم و بررسی مسائل و مشکلات مردم از نزدیک و با هدف ارزیابی‌ مستقیم از ظرفیت‌ها و امکانات و موانع خدمت‌رسانی، بررسی و اطلاع دقیق و بهنگام از مسائل و مشکلات و تلاش برای رفع برخی نواقص احتمالی انجام می‌شود.
در استان چهارمحال و بختیاری در حال حاضر بالغ بر ۴۹۰ هزار نفر از جمعیت این استان، تحت پوشش خدمات متنوع بیمه‌ای و درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی هستند که شامل ‌ حدود ۴۱۰ هزار نفر بیمه‌شده اصلی و تبعی و نیز بالغ بر ۸۰ هزار نفر بازنشسته و مستمری‌بگیر اصلی و تبعی است. در این استان سازمان تأمین‌اجتماعی دارای ۱۴ شعبه و همچنین ۶ بیمارستان و مرکز درمانی ملکی است.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد