در مراسمی با حضور مسئولان استانی؛

بهره‌برداری از جدیدترین دستگاه ام.آر.آی کشور در بیمارستان تأمین‌اجتماعی سبلان اردبیل آغاز شد

بهره‌برداری از یکی از به‌روزترین و مجهزترین دستگاه‌های ام.آر.آی کشور در استان اردبیل و در بیمارستان سبلان متعلق به سازمان تأمین‌اجتماعی آغاز شد و به

بهره‌برداری از جدیدترین دستگاه ام.آر.آی کشور در بیمارستان تأمین‌اجتماعی سبلان اردبیل آغاز شد

بهره‌برداری از یکی از به‌روزترین و مجهزترین دستگاه‌های ام.آر.آی کشور در استان اردبیل و در بیمارستان سبلان متعلق به سازمان تأمین‌اجتماعی آغاز شد و به بیمه‌شدگان و بازنشستگان استان که نیازمند این خدمات هستند، خدمات رایگان تصویربرداری در این بیمارستان ارائه خواهد شد.
به گزارش صفحه اقتصاد به نقل از روابط‌عمومی مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی استان اردبیل، بهره‌برداری از این دستگاه در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان بلندپایه استان اردبیل در بیمارستان تأمین‌اجتماعی سبلان اردبیل آغاز شد و دکتر سیدعباس موسوی، مدیردرمان تأمین‌اجتماعی استان در این مراسم گفت: این دستگاه سال گذشته خریداری شده و پس از ایجاد فضای مناسب، مراحل نصب و راه‌اندازی آن انجام شده و در چند هفته اخیر پروانه بهره‌برداری از آن صادر شده است.
وی افزود: این دستگاه ام.آر.آی ۱.۵ تسلا، در سال ۲۰۲۱ ساخته شده و جزو به‌روزترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های ام‌.آر.آی در کشور هست که با نصب و راه‌اندازی این دستگاه، علاوه بر ارائه خدمات تصویربرداری رایگان به بیمه‌شدگان سازمان تأمین‌اجتماعی به سایر بیماران نیز خدمات‌رسانی خواهد شد.
وی در ادامه با تشریح اقدامات مدیریت درمان سازمان تامین‌اجتماعی در استان گفت: فروردین ماه امسال بخش زنان و دی ماه هم بخش اطفال و نوزادان بیمارستان ارس پارس‌آباد افتتاح شد.
دکتر موسوی با اشاره به مصوبات سفر مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی به استان اردبیل گفت: در شهرستان پارس‌آباد، پس از تأمین فضای مناسب برای استقرار شعبه بیمه‌ای سازمان تامین‌اجتماعی که در حال حاضر در جوار بیمارستان ارس پارس‌آباد مستقر است، ظرفیت بیمارستان از ۴۶ تختخواب به ۹۶ تختخواب ارتقا خواهد یافت. همچنین بعد از استقرار شعبه در محل جدید و در صورت تأمین فضای فیزیکی مناسب، در این مرکز دستگاه سی‌.تی.اسکن هم نصب خواهد شد.
براساس این گزارش، در این مراسم رضا قاسمیان معاون سیاسی، امنیتی استاندار اردبیل نیز گفت: رویکرد متولیان سلامت باید آموزش همگانی و اصلاح و ارتقای سبک زندگی باشد.
وی با اشاره به اینکه هر اندازه بی‌توجهی و کم‌کاری در حوزه سلامت جامعه صورت گیرد به‌همان اندازه باید در حوزه درمان هزینه شود، گفت: رویکرد متولیان سلامت باید آموزش همگانی و اصلاح و ارتقای سبک زندگی آحاد مردم جامعه باشد. گاهی یک آموزش ساده، علاوه بر جلوگیری از مبتلا شدن افراد جامعه به بسیاری از بیماری‌ها باعث کاهش هزینه‌های درمان می‌شود.
معاون سیاسی، امنیتی استاندار اردبیل همچنین گفت: توسعه عدالت در تمامی زمینه‌ها یکی از اهداف نظام اسلامی ایران است و امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران، تمامی آحاد مردم ایران به راحتی به پزشک و مراکز درمانی دسترسی دارند.
سید عبدالله طباطبایی دادستان عمومی و انقلاب اردبیل نیز در آئین بهره‌برداری از دستگاه ام.آر.آی بیمارستان سبلان، با تأکید بر اینکه مدیران بخش درمان نباید دغدغه‌ای غیر از درمان داشته باشند، گفت: پزشکان و پرستاران و کارکنان بخش بهداشت و درمان، سرمایه انسانی ارزشمند ما هستند که باید قدر زحمات آنها را بدانیم.
وی افزود: مدیر بخش درمان باید فقط دغدغه درمان داشته باشد، ما به عنوان مدعی‌العموم این مطالبه را داریم که پزشکان باید وضعیت با ثبات داشته باشند. کسی ادعا نمی‌کند همه چیز به وفور وجود دارد ولی تا حد امکان باید ذهن و دغدغه مدیران بخش درمان، فقط معطوف به رسیدگی به بیماران و مدیریت درمان باشد نه مدیریت سخت‌افزار، و اگر این طور باشد حتماً مردم آسیب می‌بینند.
دکتر کاظمی الموتی مدیرکل بازرسی استان نیز در این مراسم، ضمن قدردانی از زحمات کلیه کارکنان تامین‌اجتماعی استان گفت: با بهره‌برداری از دستگاه MRI بیمارستان سبلان اردبیل خدمات درمانی گسترده به بیمه‌شدگان ارائه خواهد شد که این اقدام موجب رضایت مندی مردم شریف استان اردبیل را به دنبال خواهد داشت.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد