در اولین«کنفرانس ملی تحول دیجیتال بانک و بیمه» مطرح شد:

«فرهنگ تحول دیجیتال» باید در میان مدیران و مشتریان صنعت بیمه جاری شود

اولین «کنفرانس ملی تحول دیجیتال، بانک و بیمه» با حمایت شرکت بیمه سامان برگزار شد.

«فرهنگ تحول دیجیتال» باید در میان مدیران و مشتریان صنعت بیمه جاری شود

اولین «کنفرانس ملی تحول دیجیتال، بانک و بیمه» با حمایت شرکت بیمه سامان برگزار شد.

به گزارش صفحه اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، در این کنفرانس که با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بیمه مرکزی و جمعی از مدیران ارشد شرکت بیمه سامان با محورهای «تحـول دیجیتـال» در صنعت بانک و بیمه برگزار شد، مقالاتی توسط دکتر محسن عسگری مدیر امور مشتریان شرکت بیمه سامان و حامد مصدق رئیس اداره نظارت بر عملکرد فروش و محسن نظری کارشناس وصول مطالبات شرکت بیمه سامان ارائه شد .

" تحول دیجیتال در سازمان های بیمه ای در بخش دولتی و خصوصی»، «تاثیر ساختار سازمانی برعملکردشرکت های بیمه (مطالعه موردی شرکت بیمه سامان)» و «ارائه مدل بازاریابی دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی در حوزه خدمات مالی با رویکرد داده بنیاد» محور این مقالات بود .

درمقاله دکتر محسن عسگری با عنوان «عصر دیجیتال در شرکت های بیمه» به «دیجیتال سازی و نرخ گذاری حق بیمه براساس رفتار مشتری»، «تحول دیجیتال و پاسخگویی به مشتریان»، «تحول دیجیتال و کاربرد آن در فرایند خسارات»، «تحول دیجیتال و تحلیل ریسک»و «تحول دیجیتال و آینده صنعت بیمه» پرداخته شد .

" حامد مصدق" و "محسن نظری" نیز در مقاله «بازاریابی دیجیتال در صنعت بیمه» به مباحثی چون «تبلیغات دیجیتال»، «اتوماسیون بازاریابی»، «مدیریت روابط عمومی آنلاین» و «چالش های بازاریابی دیجیتال» اشاره کردند .

از جمله موارد دیگر عنوان شده در این کنفرانس می توان به لزوم پذیرش «تحول دیجیتال» در صنعت بیمه از سوی مدیران ارشد شرکت ها، نهاد سیاستگزار و شبکه فروش و نیز «قابلیت استفاده از بسترهای دیجیتال تجربه شده توسط صنعت بانکداری در صنعت بیمه» اشاره کرد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

آخرین اخبار