المپیاد ورزشی کارکنان سازمان تأمین اجتماعی در ۱۰ رشته برگزار شد

یازدهمین دوره المپیاد ورزشی کوهنوردی کارکنان سازمان تأمین اجتماعی سراسر کشور در بخش آقایان با حضور  26 استان (104 نفر) از تاریخ هفتم تا نهم تیر و در بخش خانم

المپیاد ورزشی کارکنان سازمان تأمین اجتماعی در 10 رشته برگزار شد

المپیاد ورزشی کارکنان سازمان تأمین اجتماعی در ۱۰رشته‌ مختلف ورزشی در سال جاری با مشارکت همکاران ادارات کل و مدیریت‌های درمان از سراسر کشور برگزار و از نفرات و تیم‌های برتر تقدیر شد.
به گزارش صفحه اقتصاد به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، نتایج المپیادهای ورزشی در رشته‌های مختلف به شرح زیر است:

کوهنوردی

یازدهمین دوره المپیاد ورزشی کوهنوردی کارکنان سازمان تأمین اجتماعی سراسر کشور در بخش آقایان با حضور 26 استان (104 نفر) از تاریخ هفتم تا نهم تیر و در بخش خانم ها از تاریخ بیست و یکم الی بیست و سوم تیر با شرکت 23 استان به میزبانی اداره کل استان چهارمحال بختیاری برگزار و شرکت‌کنندگان به قله کلار به ارتفاع 3629 متر صعود کردند.

تنیس روی میز

شانزدهمین دوره مسابقات المپیاد ورزشی تنیس روی میز آقایان به میزبانی اداره کل استان آذربایجان شرقی با حضور 29 استان ( 120 نفر ) از تاریخ 26 لغایت 29 مرداد برگزار و تیم استان فارس قهرمان شد. تیم‌های استان‌های خراسان رضوی، اردبیل و درمان تهران به ترتیب مقام‌های دوم تا چهارم را کسب کردند.
همچنین پانزدهمین دوره مسابقات المپیاد ورزشی تنیس روی میز بانوان کارکنان سازمان تأمین اجتماعی سراسر کشور با حضور ۲۱ استان متشکل از ۹۸ نفر از تاریخ ۲۳ الی ۲۶ مرداد به میزبانی اداره کل استان آذربایجان شرقی در شهر تبریز برگزار شد و استان خراسان رضوی مقام اول را بدست آورد و تیم‌های استان‌های خوزستان، فارس و هرمزگان به ترتیب دوم تا چهارم شدند.

کشتی

شانزدهمین دوره المپیاد ورزشی کشتی آقایان کارکنان سازمان تأمین اجتماعی سراسر کشور با حضور ۱۷ استان (۱۱۶ نفر) از تاریخ ۱۳ لغایت ۱۸ شهریور به میزبانی اداره کل استان کرمانشاه در شهر کرمانشاه برگزار شد. استان کردستان قهرمان این مسابقات شد و استان‌های لرستان، خراسان شمالی و درمان استان تهران به ترتیب در جایگاه دوم تا چهارم ایستادند.
والیبال

پانزدهمین دوره مسابقات المپیاد ورزشی والیبال بانوان به میزبانی مدیریت درمان استان آذربایجان غربی از تاریخ یکم الی هفتم مرداد با حضور 18 استان متشکل از 220 نفر نفر در شهر ارومیه برگزار شد و استان فارس قهرمان شد و استان‌های اصفهان، بوشهر و خراسان رضوی دوم تا چهارم شدند.
پانزدهمین دوره مسابقات المپیاد ورزشی والیبال آقایان به میزبانی مدیریت درمان استان آذربایجان غربی با حضور ۲۶ استان (۳۱۲ نفر) از تاریخ ۱۶ لغایت ۲۲ مهر برگزار شد و مدیریت درمان استان آذربایجان غربی در جایگاه اول این مسابقات ایستاد و تیم‌های استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی و ستاد مرکزی در جایگاه دوم تا چهارم ایستادند.

فوتبال روی میز

اولین دوره المپیاد ورزشی فوتبال روی میز آقایان کارکنان سازمان تأمین اجتماعی سراسر کشور با حضور ۱۸ استان (۷۲ نفر) از تاریخ ۶ لغایت ۹ مهر به میزبانی اداره کل استان اردبیل برگزار شد و مقام اول به تیم اداره کل استان فارس رسید و اداره کل استان اردبیل دوم شد و گیلان و خراسان رضوی به ترتیب سوم و چهارم شدند.

آمادگی جسمانی

پانزدهمین دوره المپیاد ورزشی آمادگی جسمانی بانوان کارکنان سازمان تأمین اجتماعی سراسر کشور با حضور ۲۵ استان (۹۴نفر) از تاریخ ۲۸ لغایت ۳۰ مهر به میزبانی اداره کل استان همدان برگزار و استان اصفهان قهرمان شد. مقام دوم به استان قزوین رسید و خراسان رضوی و گیلان به ترتیب سوم و چهارم شدند.

شنا

پانزدهمین دوره المپیاد ورزشی شنای بانوان کارکنان سازمان تأمین اجتماعی سراسر کشور با حضور ۲۰ استان (۷۰نفر) از تاریخ ۱۱ لغایت ۱۳ آبان به میزبانی مدیریت درمان استان زنجان برگزار شد و استان خراسان رضوی قهرمان شد و استان های فارس، اداره کل شرق تهران و درمان استان تهران به ترتیب دوم تا چهارم شدند.
پانزدهمین دوره المپیاد ورزشی شنای آقایان کارکنان سازمان تأمین اجتماعی سراسر کشور با حضور 24 استان (82نفر) درتاریخ 4 لغایت 6 آبان به میزبانی مدیریت درمان استان زنجان برگزار شد و استان اصفهان مقام اول را کسب کرد و استان‌های قزوین، مدیریت درمان استان تهران و اداره کل شرق تهران به ترتیب دوم تا چهارم شدند.

فوتسال

شانزدهمین دوره المپیاد ورزشی فوتسال آقایان کارکنان سازمان تأمین اجتماعی سراسر کشور با حضور 37 استان (460نفر) از تاریخ 14 لغایت 19 آبان به میزبانی اداره کل استان مازندران در شهر بابلسر برگزار گردید و استان خوزستان قهرمان این دوره از مسابقات را کسب کرد و استان‌های هرمزگان و قزوین دوم و سوم شدند و خراسان رضوی مقام چهارم و تیم اخلاق این دوره از مسابقات را به دست آورد.

بدمینتون

شانزدهمین دوره المپیاد ورزشی بدمینتون آقایان کارکنان سازمان تأمین اجتماعی سراسر کشور با حضور 22 استان (88 نفر) از تاریخ 23 لغایت 27 آبان به میزبانی مدیریت درمان استان یزد برگزار گردید و استان یزد قهرمان شد. استان های کردستان، خوزستان و فارس به ترتیب دوم تا چهارم شدند.

پانزدهمین دوره المپیاد ورزشی بدمینتون بانوان کارکنان سازمان تأمین اجتماعی سراسر کشور با حضور 22 استان (88 نفر) از تاریخ 30 آبان لغایت 4 آذر به میزبانی اداره کل استان یزد برگزار گردید و مقام اول را اداره کل شرق تهران بدست آورد و استان‌های فارس، بوشهر و گیلان به ترتیب دوم تا چهارم شدند.

شطرنج

هفدهمین دوره المپیاد ورزشی شطرنج آقایان کارکنان سازمان تأمین اجتماعی سراسر کشور با حضور 27 استان (110 نفر) از تاریخ 8 لغایت 11 آذر به میزبانی مدیریت درمان استان لرستان در شهر خرم‌آباد برگزار گردید و استان آذربایجان شرقی مقام اول را کسب کرد و استان‌های قزوین، فارس و ستاد مرکزی به ترتیب دوم تا چهارم شدند.
هفدهمین دوره المپیاد ورزشی شطرنج بانوان کارکنان سازمان تأمین اجتماعی سراسر کشور با حضور ۲۱ استان (۸۴ نفر) از تاریخ ۱۵ لغایت ۱۸ آذر به میزبانی مدیریت درمان استان لرستان در شهر خرم‌آباد برگزار گردید و استان لرستان در جایگاه اول ایستاد و درمان استان تهران، شرق تهران و همدان به ترتیب دوم تا چهارم شدند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد