اطلاعیه بانک سرمایه در خصوص ارتقای کیفی خدمات بانکداری
بانک سرمایه در خصوص ارتقای کیفی خدمات بانکداری در سامانه های بانکی در تاریخ ۱۸ آذر ماه و اختلال در سرویس های بانکی مبتنی بر کارت و سرویس های بانکداری
بانک سرمایه در خصوص ارتقای کیفی خدمات بانکداری در سامانه های بانکی در تاریخ 18 آذر ماه و اختلال در سرویس های بانکی مبتنی بر کارت و سرویس های بانکداری الکترونیک به مدت چهار ساعت اطلاعیه ای به شرح زیر صادر نمود:
به گزارش صفحه اقتصاد ، بدین وسیله به اطلاع تمامی مشتریان ارجمند می رساند به منظور ارتقای کیفی و بهینه سازی خدمات بانکداری، از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز جمعه مورخ 18 آذر ماه به مدت چهار ساعت، ارائه خدمات بانکی با اختلال مواجه خواهد بود و هموطنان عزیز می توانند قبل و بعد از ساعت مذکور نسبت به انجام عملیات بانکی اقدام نمایند.
گفتنی است، مرکز تماس صدای سرمایه با شماره 4373-021 در زمان انجام عملیات و کلیه ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان ارجمند است.
نظر شما