زمان دقیق پرداخت مرحله دوم سود سهام عدالت + مبلغ دقیق سود سهام عدالت 

بر اساس گفته ی مسئولین زمان دقیق پرداخت مرحله دوم سود سهام عدالت تا پایان اسفند است. مبلغ دقیق سود سهام عدالت چقدر است؟

زمان دقیق پرداخت مرحله دوم سود سهام عدالت + مبلغ دقیق سود سهام عدالت 

صفحه اقتصاد - بر اساس گفته ی مسئولین زمان دقیق پرداخت مرحله دوم سود سهام عدالت تا پایان اسفند است. مبلغ دقیق سود سهام عدالت چقدر است؟
همانگونه که می دانید پرداخت سود سهام عدالت برای سهامداران اهمیت ویژه ای دارد. بر اساس گفته ی مسئولین مربوطه زمان پرداخت مرحله دوم سود سهام عدالت مشخص شده است. چه زمانی سهامداران باید منتظر واریز سود خود باشند؟ سود سهام مرحله دوم چقدره؟ کی سود مرحله دوم سهام پرداخت می شود؟ زمان واریز دقیق سود سهام عدالت کی است؟ سود سهام عدالت بیشتر شد؟ سود سهام عدالت کی برای سهامداران واریز می شود؟ مبلغ دقیق سود سهام چقدره؟ زمان دقیق پرداخت سود سهام مشخص شده است؟ اسفند ماه سود مرحله دوم سهام واریز می شود؟ اسفند ماه زمان دقیق پرداخت سود سهام است؟ سود سهام بالاخره کی واریز می شود؟
به گفته ی سخنگوی کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت، مرحله دوم سود سهام عدالت تا پایان اسفند پرداخت خواهد شد. همچنین جاماندگان سود مرحله اول سهام عدالت برای دریافت سود خود باید هرچه سریع تر اطلاعات خود را تکمیل کنند.
همانگونه که اکبر حیدری، سخنگوی کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت گفته است: سود سهام عدالت مربوط به سال ۱۴۰۰، بیش از ۶۰ هزار میلیارد تومان تعیین شده است که نزدیک به ۵۰ درصد آن در نوبت اول برای سهامداران واریز شده است.
حیدری در خصوص زمان پرداخت مرحله دوم سود سهام عدالت در پایان اسفند گفت: در سنوات قبل سود سهام عدالت در اسفند ماه یا اول سال بعد پرداخت می‌شد که امسال بر اساس موافقت وزیر اقتصاد قرار شده است که بخشی از سود وصولی در آبان و آذر واریز شود.

وی عنوان کرد: در حال حاضر گزارشی از ایجاد اشکال از سوی شرکت سپرده‌گذاری اعلام نشده است، و امیدواریم تا زمان تعیین شده منابع پرداخت سود، وصول و به حساب سهامداران واریز شود.

این مسئول در خصوص پرداخت سود سهام متوفیان بیان کرده است: تا وقتی که حق‌السهم وراث تعیین‌ تکلیف نشود امکان پرداخت سود وجود نخواهد داشت.

سخنگوی کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت اعلام کرد: سود سهام عدالت متوفیان تا زمان مشخص شدن انحصار وراثت در حسابی مشخص نگهداری و پس از تعیین‌تکلیف به حساب ورثه واریز می شود.

سود مرحله دوم سهام عدالت

سود مرحله دوم سهام عدالت چقدر است؟

بر اساس گزارشات و گفته ی حیدری، مبلغ سود سهام عدالت مرحله دوم سهامداران مانند مرحله اول است و به همان اندازه سود دریافت می کنند. اگر شرکت‌های غیر بورسی اقدام به پرداخت سود سال ۱۴۰۰ کنند احتمال دارد که سود نیز افزایش یابد.

گفتنی است که سبد سهام عدالت شامل ۴۹ شرکت بورسی و غیربورسی می باشد که ۳۶ شرکت از این شرکت‌ها در زمان آزادسازی سهام عدالت بورسی و ۱۳ شرکت غیربورسی بوده‌اند.

جاماندگان سود سهام عدالت اطلاعات خود را تکمیل کنند

عده ای از سهامداران در زمان پرداخت مرحله اول سود سهام عدالت مربوط به سال ۱۴۰۰ به علت نواقص در اطلاعات از جمله مسدودی حساب از دریافت سود خود جامانده اند.

سخنگوی کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی گفت: این سهامداران با مراجعه به سامانه sahamedalat.ir و یا تماس با شماره ۱۵۶۹ می توانند اطلاعات خود را تکمیل کنند.

حیدری افزود: افراد جامانده از دریافت سود مرحله اول اگر اطلاعات آنها تکمیل شود تا پایان اسفند تمام سود خود را دریافت می کنند.

سهام عدالت

برای اطلاع از مبلغ واریز سود سهام عدالت چکار کنیم؟

مشمولان سجامی سهام عدالت برای اطلاع از مبلغ واریز سود سهام سال مالی منتهی به اسفندماه 1400 خود می توانند به درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه به نشانی ddn.csdiran.ir مراجعه کنند.

در این راستا سهامداران عدالت پس از ورود به درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه می توانند با کلیک بر روی گزینه تاریخچه سود سهام عدالت مبلغ سود دریافتی خود را مشاهده کنند.

همچنین سهامدارانی که سجامی نشده اند نیز می توانند با مراجعه به تارنمای sahamedalat.ir و یا تماس با مرکز تماس 1569 داخلی یک، نسبت به واریز سود سهام عدالت خود مطلع شوند.

گفتنی است که مرحله نخست واریز سود سهام عدالت به 43 میلیون و 740 هزار نفر ایرانی طی ماه های گذشته از طریق شبکه بانکی پرداخت شده است و در مرحله دو، سهامدارانی که در پرتفوی سهام خود 452، 492 و 532 هزار تومان دارند به ترتیب 510، 555 و 600 هزار تومان و افرادی که پرتفوی یک میلیون تومانی در اختیار دارند، مبلغ یک میلیون و 128 هزار تومان سود علی الحساب دریافت می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان