احکام جدید افزایش حقوق بازنشستگان صادر شد

تاریخ دقیق افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران در سال ۱۴۰۲

با این حساب، افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی در اردیبهشت اعمال خواهد شد و به احتمال زیاد، مابه‌التفاوت فروردین با مستمری اردیبهشت پرداخت

تاریخ دقیق افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران در سال 1402

صفحه اقتصاد - مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: احکام سال ۱۴۰۲ بازنشستگان زیرپوشش صندوق بازنشستگی کشوری براساس مصوبه جدید در حال آماده‌سازی است تا پس از ابلاغ رسمی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تامین اعتبارات لازم، به سرعت صادر شود و در اختیار بازنشستگان قرار گیرد.

نعمت‌الله ترکی همچنین از صدور احکام ۱۵ درصد بازنشستگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه های علوم پزشکی خبر داد و افزود: این احکام برای حدود ۱۸۰ هزار نفر از بازنشستگان مشمول صادر شد.

به گفته وی، این احکام پس از صدور در سامانه احکام در نرم افزار صبا و درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری بارگذاری شده است.

پیش از این قرار بود این اتفاق تا قبل از پایان فروردین بیفتد و در روزهای پایانی فروردین احکام حقوقی جدید بازنشستگان صادر شود؛ پیگیری‌ها نشان می‌دهد که صدور احکام جدید بازنشستگان کارگری به اردیبهشت موکول شده است.

با این حساب، افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی در اردیبهشت اعمال خواهد شد و به احتمال زیاد، مابه‌التفاوت فروردین با مستمری اردیبهشت پرداخت می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان