نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی:

آخرین خبر از همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان امروز جمعه ۱۲ خرداد ماه ۱۴۰۲ | همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان یک

صفحه اقتصاد- در این خبر به توضیحاتی درباره آخرین خبر از همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان امروز جمعه ۱۲ خرداد ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

آخرین خبر از همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان امروز جمعه ۱۲ خرداد ماه ۱۴۰۲ | همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان یک

صفحه اقتصاد - در این خبر به توضیحاتی درباره آخرین خبر از همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان امروز جمعه ۱۲ خرداد ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.
نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: در برنامه هفتم توسعه باید مساله همسان‌سازی حقوق و ارتقای معیشت بازنشستگان به صورت ویژه دیده شود.

از همسان سازی حقوق بازنشستگان چه خبر؟

سیدمحمد مولوی با اشاره اهمیت توجه به معیشت بازنشستگان به عنوان سرمایه‌های کشور، اظهار کرد: بخش قابل توجهی از بازنشستگان از معیشت مطلوب برخوردار نیستند و این موضوع نیازمند توجه دستگاه‌های اجرایی ذی ربط است و در این خصوص، همسان‌سازی حقوق بازنشستگان یک مطالبه ملی است.

وی با عنوان اینکه مجلس شورای اسلامی همواره آمادگی هرگونه راهگشایی در این زمینه را دارد، افزود: رفع تبعیض حقوق بین بازنشسته و شاغل نیازمند عزم جدی دولت است که این اراده اکنون مشاهده می‌شود.

نایب رییس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در برنامه هفتم توسعه باید مساله همسان‌سازی حقوق و ارتقای معیشت بازنشستگان به صورت ویژه دیده شود.

ایسنا نوشت: مولوی گفت: نگاه ویژه‌ای در مجلس در راستای ارتقای معیشت بازنشستگان وجود دارد؛ بازنشستگان به فراخور سن خود، با هزینه‌های مختلفی اعم از درمان و سلامت مواجه‌اند که این موضوع تنها با همسان‌سازی حقوق قابل جبران است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان