صفحه اقتصاد بررسی می کند:

جاماندگان ثبت نام مسکن ارزان‌ قیمت در طرح جهش مسکن چه کنند؟

توضیحاتی پیرامون جزئیات بیشتر درباره ثبت نام مسکن ارزان‌ قیمت در طرح جهش مسکن (به آدرس saman.mrud.ir) در صفحه اقتصاد منتشر شد!

جاماندگان ثبت نام مسکن ارزان‌ قیمت در طرح جهش مسکن چه کنند؟

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی پیرامون جزئیات بیشتر درباره ثبت نام مسکن ارزان‌ قیمت در طرح جهش مسکن خواهیم داشت! با ما همراه باشید. چهارشنبه بیست و هشتم مهر ماه سال 1400 شمسی، ثبت نام برای خرید مسکن ارزان‌ قیمت در طرح جهش مسکن آغاز شد! طرحی که به سبب آن قرار است دولت سید ابراهیم رئیسی در مدت چهار سال، چهار میلیون مسکن بسازد و به متقاضیان تحویل دهد…

در این بین سوالی که مطرح است این است که چنانچه تعدادی از متقاضیان نتوانند در سامانه طرح جهش مسکن به آدرس saman.mrud.ir ثبت نام کنند، بایستی چه کنند؟

در پاسخ به این سوال بایستی گفت وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده است چنانچه افرادی موفق نشوند نام‌ نویسی خود را در سامانه طرح جهش مسکن انجام دهند، در ساعات اداری با تلفن ۰۲۱۸۸۶۴۶۳۹۰ الی ۹۴ تماس بگیرند و مشکلات خود را با کارشناسان در میان بگذارند تا راهنمایی‌ های لازم انجام شود. البته ناگفته نماند محدودیتی برای نام‌ نویسی وجود ندارد و حداقل تا یک ماه امکان ثبت‌ نام در این طرح تسهیلاتی مسکن وجود دارد.

متقاضیان برای ثبت درخواست خرید مسکن ارزان‌ قیمت خود بر روی گزینه ثبت نام نهضت ملی مسکن کلیک کنند و درخواست خود را ثبت نمایند.

در انتها لازم به بیان است عدم استفاده از تسهیلات یارانه‌ ای دولتی در بخش مسکن و سبز بودن فرم ج، فقدان مالکیت خصوصی، متاهل یا سرپرست خانوار بودن و همچنین سابقه حداقل پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا چهار شرط اصلی برای بهره مندی از این تسهیلاتی مسکن است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان