علت افزایش گارانتی تمام محصولات سایپا چیست؟
مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا گفت: در راستای عمل به ۸ فرمان ابلاغی از سوی رئیس جمهور، زمان گارانتی تمام محصولات سایپا به ۳ سال افزایش می یابد.
مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا گفت: در راستای عمل به ۸ فرمان ابلاغی از سوی رئیس جمهور، زمان گارانتی تمام محصولات سایپا به ۳ سال افزایش می یابد.
به گزارش پایگاه خبری صفحه اقتصاد، سیدمحمدرضا موسوی؛ مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا با اشاره به ارتقاء سطح خدمات، گفت: در راستای ۸ فرمان ابلاغ شده از سوی رئیس جمهور و تاکید بر افزایش مدت زمان گارانتی خودروها با هدف جلب رضایت مردم، گروه خودروسازی سایپا ، گارانتی تمام محصولات خود را ارتقاء می دهد.
او با بیان اینکه شاخص کیفی خودروهای تولیدی این مجموعه رو به بهبود است و این روند در ماه های آتی به صورت مستمر ادامه خواهد داشت، افزود: از سال گذشته گارانتی خودرو شاهین ۳ سال و یا ۶۰ هزار کیلومتر در نظر گرفته شد و این امر در مورد سایر محصولات در سال جاری اجرایی خواهد شد.
مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در گروه سایپا، در سال جاری گارانتی سایر محصولات از جمله تیبا، ساینا و کوییک به ۳ سال و یا ۶۰ هزار کیلومتر افزایش خواهد یافت.
او گفت: پس از نهایی شدن الزامات مرتبط با افزایش مدت زمان گارانتی خودروها، نحوه اجرا این دستورالعمل به مشتریان اطلاع رسانی خواهد شد.
موسوی تاکیدکرد: رضایتمندی مشتریان همواره از برنامه های کلیدی گروه خودروسازی سایپا بوده است، لذا در سال جدید تلاش خواهد شد تا به تمام تقاضاهای مردمی، پاسخ داده شود.
منبع: اقتصادآنلاین
نظر شما