خلاصه داستان قسمت ۲۷ سریال گیل دخت از شبکه یک

خلاصه داستان قسمت 27 سریال گیل دخت به کارگردانی مجید اسماعیلی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی را می خوانید.

خلاصه داستان قسمت 27 سریال گیل دخت از شبکه یک

خلاصه داستان قسمت 27 سریال گیل دخت به کارگردانی مجید اسماعیلی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی از نظرتان می گذرد، با ما همراه باشید. حکایت گلنار و اسماعیل که در میانه هیاهو و مهلکه قجری تار و پود دل‌هاشان با مهر و محبت هم بافته می‌شود؛ قصه و غصه عاشق و معشوقی است که اگر هزار دلیل برای رفتن داشته باشند یک بهانه برای ماندن پیدا می‌کنند و…

گلنار خوابیده و قصد بیدار شدن نداره که آسیه به سراغش میره، گلنار باز هم مقاومت می کنه که او میگه اگر بلند نشی به میرزا رضا میگم بفرستت رخت شور خونه که گلی تو لحظه از جاش می پره و از او خواهش می کنه تا حرفی به میرزا رضا نزنه.
گلی در حیاط مشغول پر کردنه پارچ آب است که خانم گل به همراه چاوش به اون جا میره.
گلنار، خانم گل را می بینه و به بهونه کمک بهش جلو میره اما هیچ کدوم هیچ حرفی نمی زنند و سعی می کنند عادی برخورد کنند.
گلنار تو رخت شور خونه مشغول است که خانم گل به اون جا میره و بعد از رفع دلتنگی با هم شروع به حرف زدن می کنند و خانم گل میگه اگر تقی هم بود رضایت به این جا بودن تو نمی داد که گلنار با سرتقی می گه اونایی باید برن که به زور اومدن، نه ما که خانم گل بهش افتخار می کنه و کمی بعد چاوش، خانم گل را صدا می کنه و میگه وقت رفتنه که خانم گل میگه الان دیگه وقت بزرگ شدنه و باید مراقب خودت باشی، بعد هم با چشم های گریون میره.
صفی و شازده آصف میرزا درباره وضعیتی که توش هستند به همراه وضعیتشون با حاکم فومن حرف می زنند و صفی میگه باید مراقب باشیم این داستان به گوش دارالخلافه نرسه که شازده آصف میرزا میگه عمه خانم فکر همه جا رو کرده و دیگه از دست تقی و گلنار که ما رو عنتر و منتر خودش کرده، خسته ام.
اسماعیل و اون پسر با هم در کلبه نشسته اند و غذا می خورند، اسماعیل قصد رفتن به آبادی را داره که پسر جوون میگه تا وقتی خوب نشدی حق نداری جایی بری که اسماعیل حرف حرف خودشه و از جاش بلند میشه.
شازده آصف میرزا با عباس قلی بحث می کنه و میگه تنها در صورتی که بتونی اون دو تا یاغی رو گیر بیاری می بخشمت و میره.
عباس قلی هم بعد از رفتن شازده آصف میرزا، رد میده و به تفنگ چی هاش میگه اگر نافرمانی کنید به صلابه می کشمتون و همگی به ده می روند و اول هم به خانه قاسم خان حمله می کنند و آن جا را به آتیش می کشند.
گلنار در حال تمیز کردن و جارو زدن مطبخ است که تکه نانی روی زمین پیدا می کنه و شروع به خوردن آن می کند، آسیه همان لحظه از راه می رسه و به گلی میگه او سینی صبحانه را از احترام سادات به مطبخ ببرد و تاکید می کنه تا هیچ حرفی با خانم سابق عمارت نزنه و او به خاطر خرید، نمی تونه امروز این کار و انجام بده.
گلنار هم لبخندی از روی خوشحالی می زنه و از جاش بلند میشه، آسیه هم دوان دوان میره تا با مصیب برای خرید کمبودی های مطبخ بروند.
گلی دوان دوان و با خوشحالی به اتاق احترام سادات میره که با دیدن صفی حالش گرفته میشه و بعد هم با دیدن حال خراب مادرش کلا به هم می ریزد.
گلی با سینی به مطبخ میره و به یک باره کل سینی از دستش رثی میز می افته که میرزا بهش تشر می زنه تا او به خودش بیاد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان