خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال قهوه ترک

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال قهوه ترک با کارگردانی علیرضا امینی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته ساخته شده است‌

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال قهوه ترک

در این پست از صفحه اقتصاد ، خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال قهوه ترک از نظرتان می گذرد. با ما همراه باشید!

سریال قهوه ترک که جایگزین سریال پوست شیر در پلتفرم فیلم نت شده است، با کارگردانی علیرضا امینی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته ساخته شده است‌. این سریال ایرانی هر چهارشنبه پخش می شود.

محمد شایسته پیش از این ، سریال موفق و پرمخاطب «می‌خواهم زنده بمانم» را برای شبکه خانگی تهیه و تولید کرده بود. سارا رسول‌زاده که پیش‌تر در سریال‌هایی مثل «عاشقانه»، «خونسرد» و «نجلا» بازی کرده بود، حالا نقش اصلی سریال «قهوه ترک» است.

مجتبی پیرزاده هم که این روزها به خاطر بازی در نقش منصور سریال «پوست شیر» بسیار مورد توجه قرار گرفته، دیگربازیگر اصلی «قهوه ترک» است که در کنار حامد بهداد نقش‌آفرینی می‌کند. با ما همراه باشید تا شاهد خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال قهوه ترک باشید.

خلاصه داستان سریال قهوه‌ترک

می شنوی؟ نبایدم بشنوی! چون کسی اجازه نداده که این صدا به گوشت برسه! چرا؟ چوت تریجح میدن پرنده توی قفس بمونه تا از دیدن صورت غم انگیزش لذت ببرن!
اما نه! من هر طور که شده از این قفس بیرون میام و خودمو نجات میدم، من پرواز می خوام! حتی اگه همه جلومو بگیرن از هر راهی که بشه پرواز می کنم. کلی آرزو دارم که هر شب چشمامو بستم و خوابشو دیدم.

برای مشاهده داستان کامل هر قسمت روی تیتر مطلب کلیک کنید:

خلاصه قسمت 2 سریال قهوه ترک

قسمت 2 سریال قهوه ترک

قسمت 2 سریال قهوه ترک

ترانه وقتی به کافه هتل میره بعد از چند دقیقه پرسنل واسش یه باکس گل میارن با یه حلقه و سوزپرایزش میکنن سپس تشویقش میکنن او حسابی خوشحال میشه و نامه ای که اونجاست را میخونه پرهام بهش گفته…


خلاصه قسمت 1 سریال قهوه ترک

قسمت ۱ سریال قهوه ترک

قسمت ۱ سریال قهوه ترک

ترانه و طنین دو خواهر دوقلو هستن. ترانه نوازنده گیتار الکترونیکی هست که با گروهش تو خیلبان ها موسیقی مینوازن. یه شب مامورها میریزن تا دستگیرشون کنن که همگی با موفقیت فرار میکنن. یه روز پدر ترانه ازش میپرسه پولی که ازم گرفتی چیکار کردی؟

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان