اسامی بازیگران سریال ترکی شربت زغال اخته به همراه معرفی نقش ها

شربت زغال اخته یک سریال تلویزیونی ترکی در سبک درام و عاشقانه است که در سال 2022 ساخته شده است. این سریال توسط زینب گور و ملیس سیولک نوشته شده است.

اسامی بازیگران سریال ترکی شربت زغال اخته به همراه معرفی نقش ها
صفحه اقتصاد -

شربت زغال اخته یک سریال تلویزیونی ترکی در سبک درام و عاشقانه است که در سال 2022 ساخته شده است. این سریال توسط زینب گور و ملیس سیولک نوشته شده و توسط شرکت Gold Film تولید شده است. بازیگران اصلی این سریال شامل سیلا تورک‌اوغلو، باریش کیلیچ و اوریم آلاسیا هستند. سریال "شربت زغال اخته" در شبکه Show TV به نمایش درآمده است. در ادامه این مطلب از سریال با بازیگران و نقش‌های آن‌ها در این سریال ترکی عاشقانه آشنا می‌شوید. با ما همراه باشید.

سیلا تورک‌اوغلو در نقش دوعا کورکماز

شیلا تورک اوغلو یک بازیگر ترکیه‌ای است که در 18 آوریل 1999 متولد شده است. او با بازی در سریال "Crying Anne" در سال 2018 به دنیای بازیگری وارد شد و سپس در سال 2019 در سریال "Yemin" به ایفای نقش پرداخت. همچنین در سال 2020 در سریال "Emanet" نیز حضور داشت. شیلا تورک اوغلو برای بازی در این سریال‌ها توانسته است توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند.

در سریال "شربت زغال اخته"، سیلا تورک‌اوغلو نقش دوغا کورکماز را بازی می‌کند. دوغا کورکماز بزرگترین دختر خانواده کیویلجیم است و همانند مادرش واقع‌گرا و کوشاست. او با نمرات بسیار بالا دبیرستان را فارغ التحصیل شده و برای تحصیل در رشته‌ی دندانپزشکی، بورسیه دریافت کرده است. دوغا در سال اول دانشگاه با فاتح آشنا می‌شود و در ابتدا تلاش می‌کند عشقش به او را از مادرش پنهان کند، اما در نهایت در این کار موفق نمی‌شود.

دوگوکان گونگور در نقش فاتح اونال

دوگوکان گونگور یک بازیگر ترکیه‌ای است که در سال 1996 (1374) در آنکارا به دنیا آمده است. او در چندین فیلم و سریال بازی کرده است، از جمله سریال "Zümrüdüanka" در سال‌های 2020-2021، سریال "Hakim" در سال 2022، فیلم "Dilberay Küçük Dev Kadin" در سال 2022 و فیلم "Herseye Ragmen" که در سال 2023 منتشر خواهد شد.

در سریال "شربت زغال اخته"، دوگوکان گونگور نقش فاتح را بازی می‌کند. فاتح کوچکترین پسر خانواده و فرزند موردعلاقه‌ی پدرش است. او بر خلاف برادر بزرگترش، یعنی مصطفی، فعالیت و هوش بالایی در زمینه کسب و کار و تجارت دارد. برای فاتح خیلی مهم است که پدرش با ازدواج او و دوغا موافقت کند، اما در این راه با مشکلاتی مواجه می‌شود.

باریش کیلیچ در نقش عمر اونال

باریش کیلیچ یک بازیگر ترکیه‌ای است که در تاریخ 21 فوریه 1978 (2 اسفند 1356) به دنیا آمده است. او از دانشکده اقتصاد دانشگاه استانبول فارغ التحصیل شده است و در زمینه بازیگری فعالیت می‌کند. او در ابتدا در سریال‌های مختلف به عنوان بازیگر مکمل حضور داشته و سپس در سریال‌هایی چون "Güllerin Savaşı" محصول 2014-2016، "Oyunbozan" محصول 2016، "Evlat Kokusu" محصول 2017، "Yasak Elma" محصول 2019-2021 و "Uzak Şehrin Masalı" به عنوان بازیگر اصلی حضور داشته است.

در سریال "Kızılcık Şerbeti" نیز باریش کیلیچ نقش عمر اونال را بازی می‌کند. عمر برادر عبدالله و رئیس بخش سرمایه‌گذاری بین‌المللی کمپانی اونال است. او نسبت به برادر بزرگترش تحصیلات بهتری دارد و در خارج از کشور تحصیل کرده است. عمر در جوانی با همسرش سما ازدواج کرده و صاحب پسری به نام متهان شده است.

اوریم آلاسیا در نقش کیویلجین ارسلان

اوریم آلاسیا یک بازیگر ترکیه‌ای است که در تاریخ 2 آگوست 1979 (11 مرداد 1358) در شهر ازمیر به دنیا آمده است. وی در دانشگاه در رشته تئاتر تحصیل کرده و همچنین به عنوان یک ورزشکار نیز فعالیت داشته است. او با بازی در چندین سریال و فیلم، در صنعت سینما و تلویزیون ترکیه شناخته شده است.

در سریال "شربت زغال اخته"، اوریم آلاسیا نقش کیویلجین را بازی می‌کند. کیویلجین دختر ارشد خانواده‌اش است که پس از مرگ پدرش و فارغ‌التحصیل شدن از دانشگاه، بر عهده‌ی مسئولیت‌های خانوادگی خود قرار گرفته است. او در حال حاضر به عنوان مدیر دبیرستان فعالیت می‌کند و به دلیل سخت‌گیری و جدی بودنش با نام "خانم جرسی" شناخته می‌شود.

اوریم آلاسیا با بازی نقش کیویلجین، توانسته است تحسین بسیاری از بینندگان را به دست آورد. عملکرد وی در این سریال، نشان از توانایی و استعداد او در بازیگری دارد.

مژده اوزمان در نقش الِو ارسلان

مژده اوزمان (Müjde Uzman) یک بازیگر ترکیه‌ای است که در تاریخ 26 سپتامبر 1984 (4 مهر 1363) در شهر ازمیر به دنیا آمده است. او در سال 2008 با بازی در سریال "Paramparça Aşklar" به بازیگری پرداخت و پس از آن در بسیاری از سریال‌های مختلف حضور داشته است.

بازیگران سریال ترکی شربت زغال اخته

در سریال "شربت زغال اخته"، مژده اوزمان نقش الو را بازی می‌کند. الو خواهر کیویلجین است که آدمی دمدمی مزاج و شوخ‌طبع است. او نگاهی متفاوت به دنیا دارد و هیچ چیز را جدی نمی‌گیرد. الو همیشه اولین چیزی که به ذهنش می‌رسد را می‌گوید و هیچ وقت به عواقب حرف‌هایش فکر نمی‌کند. بازی مژده اوزمان در نقش الو، توانسته است توجه بسیاری از بینندگان را به خود جلب کند.

علاوه بر حضور در سریال "شربت زغال اخته"، مژده اوزمان در بسیاری از سریال‌های محبوب ترکیه نیز بازی کرده است و با بازی در این سریال‌ها، محبوبیت خود را افزایش داده است.

برخی از دیگر هنرپیشه های سریال Kızılcık Şerbeti عبارتند از:

  • ستار تانریوگن ( Settar Tanrıöğen ) در نقش عبدالله اونال
  • سیبل تاشی اوغلو ( Sibel Taşçıoğlu ) در نقش پمبه اونال
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • صابر

    سریال بسیار زیباست و دیدنی

  • تینا

    زلفی اسم واقعیش چیه؟

  • دریا بزرگمهر

    این فیلم خیلی جذاب ‌دیدنی است ازدستش ندین

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان