ارزان قیمت ترین فریزر های صندوقی در بازار تهران

یخچال صندوقی یکی از تجهیزات کاربردی و ضروری برای راه اندازی فروشگاه های زنجیره ای بزرگ و کوچک، هایپر مارکت ها، سوپرمارکت ها، هایپر استارها و... محسوب شده و

ارزان قیمت ترین فریزر های صندوقی در بازار تهران

همانطور که می دانید فریزر صنعتی انواع و مدل های مختلفی دارد که یکی از پرکاربرد ترین نوع فریزر در بین تمامی مدل های آن، یخچال فریزر صندوقی می باشد که در این مقاله قصد داریم به بررسی انواع فریزر صندوقی بدون برفک و مشخصات هر کدام بپردازیم.با ما همراه باشید.

فریزر صندوقی چیست؟

یخچال صندوقی یکی از تجهیزات کاربردی و ضروری برای راه اندازی فروشگاه های زنجیره ای بزرگ و کوچک، هایپر مارکت ها، سوپرمارکت ها، هایپر استارها و… محسوب شده و دارای ابعاد و اشکال مختلفی است که برخی از آن ها برای منازل و برخی دیگر برای مکان های تجاری مورد استفاده قرار می گیرند و تمامی آن ها وظیفه نگهداری و منجمد کردن مواد غذایی مختلف مانند گوشت، مرغ، سبزی، بستنی، مواد غذایی نیمه، دارو و… را برعهده دارند.به طور کلی فریزر های صندوقی در انواع مختلف فریزر صندوقی خانگی با گنجایش 260 لیتر، فریزر صندوقی مغازه با گنجایش 300 تا 650 لیتر، فریزر صندوقی استیل در مدل های دو درب و چهار درب و شش درب و … توسط صنایع برودتی یخچال سازان طراحی و تولید می شوند و شما با توجه به نیاز و بودجه در دسترس می توانید محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

در داخل این فریزر های خوابیده سبد هایی تعبیه شده اند که تعداد آن ها توجه به لیتراژ فریزر متغیر بوده و به شما این امکان را می دهد که بتوانید محصولات مختلف را به صورت جداگانه و منظم در داخل آن ها بچینید و به این ترتیب به راحتی و بدون هیچ مشکلی و در هر زمان به محصول مورد نظر خود دسترسی داشته باشید.

برای اینکه بتوانید بهترین فریزر صندوقی را خریداری کنید باید اطلاعات و مشخصات فنی کاملی از لیست محصولات یخچال بستنی صندوقی( فریزر صندوقی کوچک و بزرگ) داشته باشید تا بدون هیچ مشکلی محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و تا مدت زمان طولانی از آن استفاده کنید.در ادامه به بررسی این مشخصات پرداخته ایم.

بدنه تمامی این فریزر های بستنی از جنس گالوانیزه با پوشش رنگ الکترواستاتیک می باشد که علاوه بر مقاومت و استحکام بالا در برابر ضربات، قابلیت درج و نصب انواع استیکر(میهن، دومینو، دایتی و …)و لوگو و همچنین نام مغازه و فروشگاه شما را به صورت CNC داراست.

برای حفظ کیفیت و تازه و با کیفیت نگهداشتن محصولات داخل سبد، برای تمامی مدل های یخچال فریزر خوابیده ، بازه دمایی بین 18- تا 22- درجه سانتی گراد در نظر گرفته شده است.

بر روی بدنه یخچال خوابیده، ترموستات مکانیکی تعبیه شده که شما از طریق آن می توانید دمای داخل کابین را تنظیم و کنترل کنید.

در کف این فریزر های صندوقی بدون برفک، یک راهگاه قرار داده شده تا از طریق آن آب موجود در داخل کابین به بیرون منتقل شود و به این ترتیب شما هیچ نگرانی از بابت شست و شوی فریزر خود نخواهید داشت.

در صورتی که شما مدل فریزر صندوقی درب شیشه ای را خریداری کنید هیچ نگرانی از بابت شکسته شدن شیشه های درب آن نخواهید داشت زیرا شیشه های استفاده شده در این محصول از نوع نشکن و دوجداره می باشد.

برای سهولت در جا به جایی تمامی یخچال فریزر صندوقی های بستنی دارای چرخ هستند که در قیمت پایینی آن ها تعبیه شده است.

عملکرد فریزر صندوقی چگونه است؟

همانطور که گفتیم وظیفه و کاربرد اصلی یخچال فریزر بخواب، نگهداری و منجمد کردن انواع مواد غذایی و محصولات مورد نظر شما است به همین دلیل در طراحی و تولید آن ها باید از بهترین و درجه یک ترین قطعات و موتور های پر قدرت و کم مصرف استفاده شود که توانایی سازگاری با آب و هوای مختلف تمامی شهر ها را داشته باشند.عملکرد این فریزر های صنعتی نیز مشابه همان فریزرهایی است که برای منازل خود خریداری می کنید و گزینه مناسب تری برای محیط هایی که ارتفاع و فضای کمی دارند محسوب می شوند.نحوه ی کارکرد فریزر به این صورت می باشد، که دمای مواد غذایی و سرد کردن آن ها توسط سیستم سرمایشی می باشد. وظیفه این کار برعهده کمپرسور و سیستم گاز مبرد تنظیم و کنترل می‌ شود. کمپرسور می تواند مبرد را پمپاژ و فشرده کند، و پس از آن از شیر انبساط عبور می کنند، و وارد فریزر می شوند، و فریزر را خنک نگه می دارد.

انواع فریزر صندوقی کدام است؟

یخچال صندوقی خانگی

یکی از مهمترین نیازهای هر خانه و کسب و کار کوچک و … فریزر صندوقی بدون برفک خانگی محسوب می شود که با گنجایش 260 لیتری در دو مدل تک درب و دو درب طراحی و تولید می شوند.در صورتی که در منزل خود فضای کافی برای نگهداری از محصولات مختلف را ندارید می توانید در کنار یخچال فریزر خود از این محصول استفاده کنید.یخچال خوابیده خانگی معمولا برای انجماد و نگهداری انواع مواد غذایی پروتئینی مانند گوشت، مرغ، ماهی، انواع سبزیجات، انواع نوشیدنی و حتی مواد دارویی و شیمیایی به کار می رود.فریزر صندوقی کوچک خانگی در رنگ های مختف آبی، سفید و زرشکی طراحی و تولید شده و به قفل و کلید نیز مجهز هستند.

فریزر خوابیده خانگی دارای ترموستات مکانیکی بوده و شما می توانید با تنظیم دمای آن تا میزان دلخواه از منجمد شدن کامل مواد غذایی خود آسوده خاطر باشید.علاوه بر این به سیستم برفک زدایی بسیار قدرتمندی مجهز می باشد که از به وجود آمدن برفک ها جلوگیری می کند.عایق بندی به کار رفته در این محصول از نوع فوم پلی یورتان می باشد که در حد فاصل بدنه فریزر صندوقی و وان آن تزریق می شود از اتلاف سرمای داخل یخچال جلوگیری کرده و در نتیجه مانع از مصرف بیش از حد انرژی خواهد شد.

در ساخت فریزر صندوقی برای منزل از بهترین برند موتور های موجود در بازار از قبیل بیترز آلمان یا دانفوس اسپانیا استفاده شده که از قدرت بالای 1.3 اسب بخار و راندمان بسیار بالا برخوردار هستند.

از جمله بهترین مارک فریزر صندوقی خانگی می توان به فریزر صندوقی یخچالسازان، فریزر صندوقی الکترواستیل، فریزر صندوقی یخ نوش و هیمالیا و … اشاره کرد.

فریزر صندوقی فروشگاهی

یکی از پرکاربرد ترین نوع فریزر خوابیده موجود در بازار، یخچال فریزر بستنی می باشد که در لیتراژ مختلف 300، لیتر 400 لیتر ،500 لیتر و 650 لیتری طراحی و تولید شده و به منظور نگهداری از انواع بستنی، سبزیجات، مواد لبنی و… مورد استفاده قرار می گیرد.یکی از مهم ترین ویژگی های فریزر خوابیده فروشگاهی ، داشتن درب های شیشه ای می باشد که به شما این امکان را می دهد که قبل از باز کرد درب فریزر محصول مورد نظر خود را مشاهده کنید و به این ترتیب از باز و بسته کردن بیش از حد درب فریزر و هدر رفت سرمای داخل کابین جلوگیری خواهد شد.برای عایق بندی بیشتر در بین درب های فریزر صندوقی درب کشویی، درزگیرهای فشرده ای به کار رفته است.یخچال بستنی درب شیشه ای دارای برفک زدای دستی می باشد و با توجه به سفارش مشتری در طرح ها و استیکر های مختلف قابل طراحی و تولید است.یکی دیگر از ویژگی های مهم این فریزر ها استفاده از گاز سرد کننده مبرد فریون است که با محیط زیست سازگار می باشد.این فریزر صندوقی ک مصرف دارای ترموستات مکانیکی است و به سیستم برفک زدای دستی مجهز شده است.

فریزر صندوقی طرح قدیم

برای منجمد کردن مرغ و ماهی و محصولات پروتئینی معمولا از فریزر های استیل استفاده می شود و به همین دلیل بیشتر در مغازه های پروتئینی و فروشگاه های مرغ و گوشت، سوپرمارکت ها، آشپزخانه ها، رستوران و … مورد استفاده قرار می گیرد.این فریزر ها در دو نوع معمولی و خشک کن طراحی و تولید شده و در ساخت آن ها از بهترین متریال ها و کمپرسور های قدرتمند استفاده شده است.یخچال بستنی قدیمی دارای بدنه ای از جنس استیل مقاوم و ضد زنگ است تا بتواند تازگی و کیفیت محصولات داخل خود را حفظ کند.این محصول به گونه ای ساخته شده که در تمام شرایط آب و هوایی (شرجی و مرطوب) قابل استفاده است و دچار زنگ زدگی نمی شود.این محصول با دو گنجایش 400 لیتری و 600 لیتری تولید می شود. قیمت فریزر صندوقی استیل هم با توجه به نوع فریزر (خشک کن و یا معمولی)، تعداد درب، نوع موتور تعیین می شود.

یخچال بستنی کوچک

همانطور که توضیح داده شد فریزر های صندوقی دارای گنجایش مختلفی هستند که این گنجایش با توجه به ابعاد آن ها تعیین می شود طبیعتا هرچقدر گنجایش و ظرفیت فریزر بالاتر رود، ابعاد محصول نیز بزرگتر خواهد شد و نیاز به فضای بیشتری نیاز دارد.به همین دلیل یخچال صندوقی کوچک طراحی شد تا افراد بتوانند برای نگهداری محصولات خود از این محصول استفاده کنند.با اینکه فضای داخل یخچال بستنی کوچک برای نگهداری محصولات نسبت به دیگر مدل ها کم تر است اما در هر مکانی قابل استفاده است و از قیمت پایین ترین نیز نسبت به سایر محصولات برخوردار است.فریزر صندوقی 100 لیتری کوچک ترین لیتراژ این فریزر است.

معرفی مدل های پر فروش یخچال فریزر بخواب

فریزر خانگی تک درب

فریزر خانگی تک درب

مشخصات فریزر صندوقی خانگی تک درب:

  • بدنه: تمام گالوانیزه
  • درب شیشه ای: ندارد
  • موتور: سابکول_امبراکو
  • دمای زیرصفر (بدون برفک)
  • نوع ترموستات: مکانیکی
  • لیتراژ: 260 لیتر

فریزر خانگی دو درب

فریزر خانگی دو درب

مشخصات فریزر صندوقی خانگی دو درب:

  • جنس بدنه: تمام گالوانیزه
  • دما: منفی 20 درجه
  • قدرت موتور: 1.3 اسب بخار
  • لیتراژ: 260 لیتر
  • مصرف انرژی: A
  • لیتراژ: 260 لیتر

فریزر خوابیده 400 لیتری

فریزر خوابیده 400 لیتری

  • جنس بدنه: گالوانیزه
  • دارای 4 عدد سبد
  • موتور: امبراکو برزیلی
  • نوع ترموستات: مکانیکی
  • جنس شیشه: سکوریت نشکن
  • بدون برفک

فریزر خوابیده 500 لیتری

فریزر خوابیده 500 لیتری

  • جنس بدنه: گالوانیزه
  • عایق بندی: تزریق فوم پلی یورتان
  • دمای داخلی: زیرصفر
  • موتور امبراکو برزیلی
  • قابلیت شست و شو دارد
  • دارای LED می باشد

فریزر خوابیده 650 لیتری

فریزر خوابیده 650 لیتری

  • جنس بدنه: گالوانیزه
  • جنس درب: شیشه سکوریت نشکن و کشویی
  • موتور: امبراکو برزیلی
  • بدون برفک و دمای زیرصفر
  • دارای 6 عدد سبد
  • قابلیت نصب استیکر دارد

فریزر صندوقی استیل 4 درب

  • جنس بدنه: تمام استیل
  • عایق بندی: تزریق فوم پلی یورتان
  • موتور: کلترون تایلند
  • قابلیت نصب استیکر: ندارد

قیمت فریزر صندوقی

موارد و فاکتور های مختلفی از قبیل نوع فریزر صندوقی، ابعاد فریزر، نوع موتور، قدرت موتور، تعداد سبد، استیکر سفارشی، جنس بدنه و… بر قیمت یخچال صندوقی تاثیرگذارند.همانطور که می دانید در بازار برای فروش قطعات و مواد اولیه نوساناتی وجود دارد و قیمت ها همواره در حال تغییر است.شما می توانید محصول مورد نظر خود را با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب و مقرون به صرفه از صنایع برودتی یخچالسازان خریداری کنید.برای استعلام لیست قیمت فریزر صندوقی کافیست با مشاوران فروش مجموعه یخچالسازان تماس بگیرید.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان