فال شمع فردا ۱۳ تیر ماه سال ۱۴۰۳ + فال ابجد سیزدهم ۱۴۰۳

در این پست از صفحه اقتصاد فال شمع امروز و فال ابجد ۱۳ تیر ماه ۱۴۰۳ از نظرتان می گذرد. همراه ما باشید.

فال شمع فردا ۱۳ تیر ماه سال ۱۴۰۳ + فال ابجد سیزدهم  ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

فال در لغت به معنای طالع، بخت و نیز پیشگویی و عاقبت بینی است. کلمه ای عربی است و در فارسی یعنی شگون، هم در معنای خوب و هم در معنای بد. فال گرفتن یعنی اطلاعات از ناشناخته ها؛ و در عربی به فال خوب زدن، «تفأل» و به فال بد زدن «طیره» می گویند. در فارسی، فال خوب زدن را «مروا» و فال بد زدن را «مرغوا» گویند که از دو کلمه «مرغ» و «آوا» تشکیل شده است. 

Monisha Pasupathi، روانشناس دانشگاه یوتا، می گوید: انسان ها دائماً به دنبال روایت هایی هستند که به کمک آن بتوانند گذشته، حال و آینده خود را از طریق اهداف و انتظارات خود به هم پیوند دهند و این همان جایی است که طالع بینی وارد می شود. 

فال شمع متولدین فروردین ماه

آینده درخشان همراه با موفقیت داری پس نگرانش نباش. شخصی خیلی دلش می‌خواهد تو را ببیند پس به دیدار او برو. در هنگام سختی ها و مشکلات زندگی صبور باش و هیچ گاه عجله نکن تا دچار دردسر نشوی. 

 فال شمع متولدین اردیبهشت ماه

طالع شما بلند است و ازدواجی خجسته در پیش روی توست که به امید خدا خوشبخت میشوی. شخصی بد تو را میخواهد اما کارهایش ثمری ندارد. فردی  جدید و یا نوزادی به زندگی شما وارد شده و همراه اون شادی و مسرت های بسیاری نیز به قلبتان وارد میشود . 

فال شمع متولدین خرداد ماه

اگر میخواهی خانه خود را عوض کنی این کار خوب است و حتماً دنبالش باشید و  به خواسته‌ها و اهداف دست پیدا میکنی پس همواره به خداوند تکیه کن و از شک و تردید بپرهیز تا به آنچه که میخواهیم برسی. 

فال شمع متولدین تیر ماه

اگر میخواهی خانه خود را عوض کنی این کار خوب است و حتماً دنبالش باشید و  به خواسته‌ها و اهداف دست پیدا میکنی پس همواره به خداوند تکیه کن و از شک و تردید بپرهیز تا به آنچه که میخواهیم برسی. 

فال شمع متولدین مرداد ماه

همواره خداوند را یاد کنید و تلاش کنید تا با داشتن دعای چشم زخم از هر بلایی دور باشید  زیرا در آینده به خوشبختی می رسید و همین باعث می شود تا دیگران بخواهند شما را چشم بزنند. اگر میخواهی معامله‌ای را شروع کنید فعلا کاری انجام ندهید زیرا شانس شما در این زمان خوب نیست. 

فال شمع متولدین شهریور ماه

هیچگاه به انجام کارهای حرام و بد فکر نکنید زیرا آنها رزق و نعمت را از زندگی خارج کرده و باعث مشکلات و بلاهای فراوانی میشود. پول و ثروتی به دستتان میرسد که باعث می شود قرض های خود را بپردازید و خداوند کمک رسان شماست تا از گرفتاری ها و مشکلات تا رها شوید پس از او قدردانی کنید. 

 فال شمع متولدین مهر ماه

نیت بدی ندارید و اگر اقدام به این کار کنید مطمئن باشید که غم و اندوهی به شما نخواهد رسید. اقدام به کارهایی می کنید که شما را از نظر مالی در موقعیت خوبی قرار خواهد داد. برای رسیدن به امری بسیار مستأصل و پریشان هستید و شبانه‌روز دست به دامان خداوند شده اید اما بهتر است که صبور باشید تا خداوند هر آنچه که به صلاحتان است را برایتان رقم بزند.

 فال شمع متولدین آبان ماه

به اهداف تان می رسید اما بهتر است که عجله کنید و اجازه ندهید تا فرصت های مناسب از دستتان بروند شخصی به شما عشق می ورزد و از این قضیه سعادتمند و خوشبخت میشوید. به زودی وصلتی مبارک در پیش دارید که زندگیتان را دگرگون خواهد کرد مبارک است انشالله.

فال شمع متولدین آذر ماه

مقصودتان خیر است اما برای رسیدن به آن باید بسیار تلاش کنید و زحمت بکشید پس ناامید نشوید. مدتی است افرادی پشت سر شما بدگویی می کنند باید هرچه سریعتر در مقابلشان ایستادگی کنید. گره ای در کارتان افتاده که فقط خداوند می تواند آن را برطرف کند پس توکلتان بر او باشد و از او مدد بجویید.

فال شمع متولدین دی ماه

مقصود بدی دارید و از این طریق دیگران را در دردسر خواهید انداخت از کسی کینه به دل گرفته اید که قصد دارید عملش را تلافی کنید در صورتی که خودتان آسیب خواهید دید پس بهتر است دست از این کار بکشید. مراقب باشید و در امور خداوندی کوتاهی نکنید.

فال شمع متولدین بهمن ماه

هدف خیری ندارید و به زودی مشکلاتی فراوان برای تان وجود خواهد داشت. قبل از اینکه دست به کاری مهم بزنید که در آن تردید دارید بهتر است از خداوند مدت بجویید و استخاره کنید تا بهترین راه را پیدا کنید. افراد حسود در اطرافتان بسیارند مراقب باشید تا در دامشان نیفتید.

فال شمع متولدین اسفند ماه

طالع نیکی دارید و مال و ثروت فراوانی نصیبتان خواهد شد بهتر است که مراقب افراد سودجو در زندگیتان باشید تا دچار ضرر و زیان نشوید. زبانتان را نگاه دارید و سعی نکنید تا اسرار دیگران را جایی بازگو کنید چراکه از این طریق ضربه بدی خواهید خورد. توکلتان بر خداوند باشد و خودتان را به او بسپارید تا موفق شوید.

فال ابجد امروز

فال ابجد متولدین فروردین ماه

کارای پزشکی  در مورد خودت یا همخونت با موفقیت انجام میشه.یکی نزدیکته ک خیلی دوستت داره و نصیحتت  میکنه بهتره ک به حرفاش گوش کنی صلاحتو میخواد.پول خوبی به زودی دستت میرسه که میتونی باهاش کاری را شروع کنی یا سندی را جابه جا کنی.

فال ابجد متولدین اردیبهشت ماه

منتظر خبری  هستی که بتونی یه  موقعیت تازه تو زندگیت ایجاد کنی .ک بهتره کمی صبوری کنی.آقایی خیلی بهت فکر میکنه و برات کاری انجام میده ک خوشحال میشی.روی مسیر کاری از لحاظ اداری یا  قانونی خوشحالی داری.

فال ابجد متولدین خرداد ماه

کمی سردرگمی و کلافگی داری ،تو یک بیزینس و کار آزاد کمی حواستو جمع تر کن ،اگه حسابداری و بانکداری میخونی موفق میشی مردی ممکنه کمی اعصابت رو بهم بریزه ،وام یا گرفتن پول و تصفیه حساب های قدیمی.

فال ابجد متولدین تیر ماه

ناراحتی و غمی داری مثل دلتنگی،  از بابت یک شخص میانسال ناراحتی برات پوچ میشه، و بعدش برات اتفاق بزرگی پیش میاد ک جبران اندوهت میشه‌ فالگرامدو.تو خونه بحث هایی اگه هست یا بین خودت و عشقت تنش هایی اگر هست روی وعده ۵ رفع میشه یا کم میشه، دو دلی انتخابی مابین خرید یا فروش.

فال ابجد متولدین مرداد ماه

مراقب پوچ شدن رابطت باش.اگر هم منتظر دیدار با شخصی هستی این دیدار و ملاقات برات روی وعده ۴ فراهم میشه.این روزها بیشتر صدقه بده و از غیبت و گیر دادن دوری کن خیلی خود خوری میکنی، راه خوبی را انتخاب کردی برات موفقیت وجود دارد.

فال ابجد متولدین شهریور ماه

پولی به  دستت میاد ک خوشحالت میکنه‌.

از سمت خانواده برات قدم های مثبتی برداشته میشود،متاهلین مراقب برملاشدن یک پنهان‌کاری باشید متولد مرداد یا خرداد یا دی  کمی لجبازه ولی ممکنه با شما بحث کنه.

فال ابجد متولدین مهر ماه

دخالت ها و خراب کاری  زیادی علیه شما و شخص عاطفی شما  صورت میگیره.که این دشمنی ها بی نتیجه میمونه و دست این اشخاص رو خواهد شد  که روی یک قضیه تحصیلی یا مهاجرتی برگ برنده برا خودت یا اولاد صورت میگیرد.

فال ابجد متولدین آبان ماه

سفر ناگهانی براتون پیش میاد.پدر یا مرد سن دار  در حقت کاره بزرگی میکنه ک بینهایت خوشحال میشی.

آقایی ک ازت دوره برات پیغامهای خوبی داره و شاید پیشنهاد سفر بهت بده ،اگر قهر و جدایی حاصل از بی اعتمادی داشتی برطرف میشود.

فال ابجد متولدین آذر ماه

روی یه تماس تلفنی خوشحالی داری  اما نباید دوباره از کوره در بری، از لحاظ 

کاری روی  یک قضیه مالی رو وعده ۶ به آرامش میرسی.اگر بیمار دارید شفا پیدا میکنه‌.سفر طولانی مدت در انتظارته مثل راه دور که باید براش برنامه ریزی دقیق داشته باشید.

فال ابجد متولدین دی ماه

اگر دوری احساسی  و مکانی از عشقت داری خبری از او دریافت میکنید ، ولی روی وعده ۱ روی یک موضوع خانوادگیتون دوباره‌ مشکل ایجاد میشه.

گره های ک تو کارات افتاده با کمک یکی از دوستان نزدیکت حل میشه.قراردادی به زودی امضا خواهد شد.

فال ابجد متولدین بهمن ماه

حاجت روایی و  براورده شدن  رو یه خواسته بزرگ روی وعده ۳ زمانی  خوشحالی داری.اونایی ک تو کارشون منتظره موقعیت جدید یا پیشرفت هستن به زودی براشون ترقی شغلی هست.از حالت غم و تنهایی با یه خبرخوش بیرون میاین.

فال ابجد متولدین اسفند ماه

تو رابطه جدیدی  از لحاظ کاری و مالی قرار میگیری ک برات خوب افتاده، تماسی احساسی  روی وعده ۵ داری ک برات دلگرم کننده است پیشنهاد سفر خواهید داشت.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد