خلاصه داستان قسمت اول تا آخر فصل ۳ سریال زخم کاری + داستان کامل زخم کاری ۳

در این مطلب از پایگاه خبری صفحه اقتصاد خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال زخم کاری ۳ را برای طرفداران این سریال قرار داده ایم.

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر فصل ۳ سریال زخم کاری + داستان کامل زخم کاری ۳
صفحه اقتصاد -

در این مطلب از پایگاه خبری صفحه اقتصاد خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال زخم کاری ۳ را برای طرفداران این سریال قرار داده ایم. زخم کاری ۳ از ساعت ۸ صبح جمعه بیست‌وپنجم خرداد از فیلیمو پخش شد و طبق برنامه هر هفته همین روز و ساعت به مخاطبان عرضه خواهد شد. جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، کامبیز دیرباز، الناز ملک، مهراوه شریفی‌نیا، الهه حصاری، مهران غفوریان و سیدجواد هاشمی از ستاره‌های این فصل جدید زخم کاری هستند. اما زخم کاری در فصل سوم با بازیگران جدیدی داستان پر هیجانش را روایت خواهد کرد.

خلاصه داستان زخم کاری ۳

این فصل با عنوان انتقام شناخته می‌شود؛ داستانی که قرار است حول محور شخصیت مالک مالکی بگذرد و در واقع جواد عزتی را از سایه خارج کرد؛ از شخصیتی که در فصل دوم بیشتر استفاده ابزاری شد و مخاطبان بارها در فضای مجازی این انتقاد را به سازنده سریال (محمدحسین مهدویان) داشتند «مخاطبان زخم‌کاری مالک را می‌خواهند نه پسرش را!» یا نسبت به وقت و هزینه تماشای سریال انتقاد کردند.


 

 

قسمت ۱۰ فصل سوم سریال زخم کاری

قسمت ۱۰ سریال زخم کاری ۳

زمان گذشته، مسعود با نجمیه به بستنی فروشی رفته و در حال خوردن فالوده هستند که مسعود برادرش اسماعیلو از دور می‌بینه که آنها را زیر نظر دارد وقتی پیشش میره ازش می‌پرسه تو اینجا چیکار می‌کنی؟ اسماعیل میگه زن داداش حق داشت بهمون می‌گفت ولی ما باور نمی‌کردیم که کسی تو زندگیته! ....برای خواندن ادامه این مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۹ سریال زخم کاری ۳

قسمت ۹ سریال زخم کاری ۳

سیما صبح میره دم در خانه اسپاد و ازش می‌پرسه که چرا هرچی زنگ می‌زنم جواب نمیدی؟ چرا هنوز خونه‌ای نرفتی سمت شرکت! اسپاد بهش میگه امروز نمیرم حوصله ندارم سیما وقتی سر و وضعشو می‌بینه بهش میگه این چه وضعیه؟ باز کتک کاری کردی؟ چی شده؟....برای خواندن ادامه این مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۸ سریال زخم کاری ۳

قسمت ۸ سریال زخم کاری ۳

زمان گذشته، مادر سیما تمام وسایل خانه‌شان را به سمساری فروخته و به سیما میگه تا آماده بشن که برن. سیما می‌پرسه پیانومو نمی‌بریم؟ مادرش میگه نه تو دیگه بزرگ شدی وضعیتمونو می‌دونی چه جوریه بابات دوباره یه خوبشو واست می‌خره و با همدیگه سوار تاکسی میشن......برای خواندن ادامه این مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۷ سریال زخم کاری ۳

قسمت ۷ سریال زخم کاری ۳

زمان قدیم مالک دیر وقت به خانه میره که سمیرا بهش میگه چرا انقدر دیر کردی؟ واسه چی انقدر دیر میای خونه؟ مالک میگه کار داشتم برای چی باید زود بیام تو خونه‌ای که به زور باهام ازدواج کردن؟! .....برای خواندن ادامه این مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۶ فصل سوم سریال زخم کاری

قسمت ۶ سریال زخم کاری ۳

زمان گذشته، ریزآبادی‌ها وقتی مالک میره پیششون تا از عشق و علاقه‌اش به منصوره بهشون بگه آنها حسابی کتکش می‌زنند پانی وقتی می‌فهمه میره پیش مالک و با دیدن سر و وضعش ناراحت و به هم می‌ریزه و بهش میگه کی دلش اومده همچین بلایی سرت بیاره؟.....برای خواندن ادامه این مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۵ فصل سوم سریال زخم کاری

قسمت ۵ سریال زخم کاری ۳

زمان قدیم؛ مسعود طلوعی آدم‌هایش را به صف کرده تا کل تهران را بگردند و زن پنهانیش به اسم نجمه را پیدا کنند وقتی آدرسشو گیر میارن رضا شفاعت به مسعود زنگ میزنه و میگه بچه‌ها پیداش کردن لازم نیست بیای اینجا خودم همه کارهارو می‌کنم الان بیای به هم می‌ریزی، اما مسعود قبول نمی‌کنه.....برای خواندن ادامه این مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۴ فصل سوم سریال زخم کاری

قسمت ۴ سریال زخم کاری ۳

زمان گذشته، مالک در حجره‌ای کنار طلوعی در حال کار کردن که وقتی بیرون از حجره میره پانی را می‌بینه پانی با نگرانی پیشش میره و میگه به کمکت احتیاج دارم پدرمو پلیس برد به جرم قاچاق کالا. مالک میگه این امکان نداره آقا اسکندرو قاچاق! مگه میشه؟.....برای خواندن ادامه این مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۳ فصل سوم سریال زخم کاری

قسمت ۳ سریال زخم کاری ۳

پسر سماوات عبدی در حال آوردن مدارکی از دبی بود که دستمالچی میخواست که کشته میشه. مراسم گرفته میشه و مالک نمیتونه بره داخل و تو ماشین نشسته که سمیرا میره پیش مالک تو ماشین و باهاش حرف میزنه. مالک گریه میکنه و میگه این قضیه کی تموم میشه؟!.....برای خواندن ادامه این مطلب روی تیتر کلیک کنید.

 

قسمت ۲ سریال زخم کاری ۳

قسمت ۲ سریال زخم کاری ۳

زمان قدیم، مالک به دفتر شفاعت میره و اونجا با دیدن منشیش سیما ازش میپرسه از کارت راضی؟ او میگه بله خیلی ممنونم.....برای خواندن ادامه این مطلب روی تیتر کلیک کنید.

زخم کاری ۳

قسمت ۱ سریال زخم کاری ۳

مالک مسافرکشی میکنه. طلوعی به دفتر به نفر رفته و درباره پروژه پتروشیمی حرف میزنه  اون طرف بهش میگه این پروژه رو زودتر استارت بزن طلوعی میگه من از خدامه زودتر تموم بشه برم اونور آب. او ازش میپرسه بری؟ کجا؟ طلوعی میگه من بعد از مرگ ریزآبادیا خیلی رفتم تو چشم دیگه بسه برم به کارهای خارج از کشورمم برسم.....برای خواندن ادامه این مطلب روی تیتر کلیک کنید.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد