فصل چهارم سریال زیر خاکی چند قسمت است؟ + زمان پخش سریال زیر خاکی ۴ از شبکه تماشا

سریال زیرخاکی ۴ در ادامه فصل های مجموعه زیرخکی ساخته و در ماه رمضان امسال به روی آنتن شبکه یک خواهد رفت، در اینجا با تعداد قسمت های فصل چهارم سریال زیرخاکی آشنا خواهیم شد.

فصل چهارم سریال زیر خاکی چند قسمت است؟ + زمان پخش سریال زیر خاکی ۴ از شبکه تماشا
صفحه اقتصاد -

فصل چهارم سریال زیرخاکی به مانند فصل های پیشین سریال زیرخاکی به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان ساخته شده است این سریال که فصل اولش در سال ۱۳۹۹ به روی آنتن شبکه یک سیما رفته است همچنان در فصل های جدید ادامه دارد، در ادامه این مطلب تعداد قسمت های فصل چهارم سریال زیرخاکی را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

زیرخاکی ۴ چند قسمت است

فصل اول سریال زیرخاکی در ۱۹ قسمت، فصل دوم آن در ۱۶ قسمت، فصل سوم سریال زیرخاکی ۱۴ قسمت و حالا فصل چهارم سریال زیرخاکی چیزی در حدود ۱۵ قسمت دارد و در حال ساخت می باشد، سریال زیرخاکی ۴ با شروع ماه رمضان پخش و تا قبل از شبهای قدر به اتمام خواهد رسید.
 

 

 

سریال زیر خاکی 4 از کارهای چند فصلی جلیل سامان می باشد که سه فصل آن پخش شده و فصل چهارم آن نیز آماده پخش می باشد همه ساله سریال های مناسبتی عید و یا ماه رمضان همزمان با پخش خود از شبکه یک سیما از شبکه تماشا نیز به روی آنتن می روند ، در ادامه این مطلب زمان دقیق پخش و تکرار سریال زیر خاکی ۴ از شبکه تماشا را بررسی خواهیم کرد.

زمان پخش سریال زیر خاکی ۴ از شبکه تماشا

پخش سریال زیرخاکی ۴ با شروع ماه رمضان آغاز خواهد شد و تا آغاز شبهای قدر ادامه پیدا خواهد کرد، زیرخاکی ۴ در ساعت ۲۲:۱۵ به روی آنتن شبکه یک خواهد رفت و درست یک ساعت بعد از پخش آن از شبکه تماشا نیز پخش خواهد شد که معمولا ساعت ۲۴ همان شب می باشد.

ظاهرا این سریال همچنان در مرحله تصویر برداری می باشد و چیزی حدود ۷۰ درصد آن فیلمبرداری شده است و پخش آن همزمان با تدوین این سریال خواهد بود. لازم به ذکر است بازیگران ثابت این سریال در فصل های گذشته در این فصل نیز حضور خواهند داشت.

اسامی بازیگران سریال زیرخاکی ۴

پژمان جمشیدی در نقش فریبرز باغ بیشه

ژاله صامتی در نقش پریچهر همسر فریبرز

رایان سرلک در نقش کاوه باغ بیشه

اصغر نقی زاده در نقش حاج آقا مروت پور

هادی حجازی‌فر در نقش فرهاد باغ بیشه و آقاجون

نسرین نصرتی در نقش حوریه همسر فرهاد

گیتی قاسمی در نقش کشور

امید روحانی

پیام احمدی نیا

لوکیشن سریال زیرخاکی ۴

قسمت هایی از این سریال در شهرک دفاع مقدس، شهرستان قشم و برخی نیز در تهران فیلمبرداری شده است.

 

 

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد