گزارش اختصاصی صفحه اقتصاد

۱۷ درصد درآمد مبین در فروردین ماه ۱۴۰۳ رشد داشته است

شرکت مبین انرژی خلیج فارس که رشد ۲۹ درصدی را در درآمد فروش طی ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲ نسبت به دوره مشابه سال قبل از آن به ثبت رساند، در اولین ماه از سال ۱۴۰۳ مبلغ 3173میلیارد تومان درآمد حاصل از فروش را کسب کرد.

۱۷ درصد درآمد مبین در فروردین ماه ۱۴۰۳ رشد داشته است
صفحه اقتصاد -

شرکت مبین انرژی خلیج فارس در مدت یک ماهه منتهی به فروردین 1403 حدود 3173 میلیارد تومان درآمد از محل فروش محصولات خود به دست آورد که در مقایسه با ماه گذشته افزایش ۱۷.۳۸ درصدی نشان می‌دهد. 

بررسی آمار مندرج در سامانه کدال نشان می‌دهد که «مبین» با سرمایه ثبت شده 60,713,520 میلیون ریال در اولین ماه از سال جاری معادل 31,728,186 میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده است. همچنین طی عملکرد 2 ماهه سال مالی منتهی به 1403/12/30 مبلغ 31,728,186 میلیون ریال درآمد فروش داشته است.

ارزیابی عملکرد فروردین 1403 نمادهای بورسی گروه برق نشان می دهد که 80 درصد نمادهای این گروه سود ساخته‌اند. درآمد ماهانه‌ای که شرکت مبین انرژی خلیج‌فارس طی این دوره از خود بر جای گذاشت؛ مربوط به بخش‌های فروش محصولات در بازار داخل و ارائه خدمات به شرکت‌های پتروشیمی بود. این شرکت 99 درصد از درآمد ماهانه خود را از فروش محصولات در بازار داخل کشور به دست آورد.

مبین-انرژی-خلیج-فارس-واحد-صنعتی-سبز-کشور-شد

مبین انرژی خلیج‌فارس همچنین میزان درآمد عملیاتی که در اولین ماه از سال مالی از خود بر جای گذاشت با رشد ۱۷ درصدی نسبت به اسفند ماه سال گذشته همراه بود. مبین توانست فاصله‌ای را بین عملکرد اسفند ماه و فروردین ‌ماه ایجاد کند و رشد درآمدی «مبین» در آغاز سال جدید مبلغی برابر با 469هزار میلیارد تومان بود.

بیشترین میزان درآمدی که مبین انرژی خلیج‌فارس از سبد فروش محصولات خود در این دوره به دست آورد؛ متعلق به «گاز خوراک» با 813میلیارد تومان بود که در این دوره حدود 25درصد از درآمدها را در اختیار داشت. البته این درآمد به دست آمده در بازار داخلی بوده و نرخ فروش آن در فروردین ‌ماه 1403 برابر با 6 هزار تومان به ازای هر متر مکعب به ثبت رسیده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد