اختصاصی صفحه اقتصاد

گزارش میدانی از نمایشگاه ایران آگروفود ۲۰۲۶

سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته (اگروفود ۱۴۰۵)، پنجشنبه ۲۸ خردادماه، با حضور وزیر جهادکشاورزی، به‌طور رسمی آغاز به کار کرد و تا ۳۱ خرداد ادامه داشت. نمایشگاه امسال با هدف ایجاد هم‌افزایی حداکثری میان زنجیره تولید تا مصرف، در سه بخش تخصصی «ایران فود» (مواد غذایی و نوشیدنی‌ها)، «ایران فودتک» (تجهیزات بسته‌بندی و ماشین‌آلات صنعتی) و «ایران آگرو» (نهاده‌های کشاورزی) برگزار شد. علاوه بر طیف گسترده محصولات و خدمات ارائه‌شده، حضور پررنگ تشکل‌های تخصصی از جمله انجمن ارگانیک ایران، در کنار اختصاص پاویون‌های ویژه به شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های حوزه کشاورزی، از ویژگی‌های برجسته این دوره بوده که نشان‌دهنده حرکت صنعت غذا و کشاورزی ایران به سمت نوآوری و فناوری‌های هوشمند است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه