صفحه اقتصاد گزارش می دهد:

مسعود درستی مدیرعامل جدید شرکت مترو تهران کیست؟

توضیحاتی درباره سوابق و مسئولیت های مسعود درستی مدیرعامل شرکت مترو تهران (شرکت راه‌ آهن شهری تهران و حومه) در صفحه اقتصاد منتشر شد!

مسعود درستی مدیرعامل جدید شرکت مترو تهران کیست؟

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره سوابق و مسئولیت های مسعود درستی مدیرعامل شرکت مترو تهران خواهیم داشت! با ما همراه باشید. علیرضا زاکانی ، شهردار تهران در حکمی مسعود درستی را به سمت عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مترو تهران (شرکت راه‌ آهن شهری تهران و حومه) منصوب کرد (به پیشنهاد معاون حمل‌ و نقل و ترافیک).

لازم به بیان است پیش از این، علی امام عهده دار مسئولیت مدیرعاملی شرکت مترو تهران بوده است (علی امام در مهر ماه سال 1396 شمسی و پس از استعفای هابیل درویش از شرکت متروی تهران و حومه، جایگزین وی در مترو شد).

اما در بخشی از حکم شهردار تهران خطاب به مسعود درستی اینچنین آمده است:

امید است با استعانت از پروردگار متعال و در راستای تحقق چشم‌ انداز تهران؛ کلانشهر الگوی جهان اسلام با اتکا به اسناد بالادستی و بهره‌ گیری از استعداد و توانمندی کارکنان خدوم شهرداری تهران و نخبگان شهر و ظرفیت‌ های تخصصی، موجبات خدمت‌رسانی مفید و موثر به شهروندان عزیز تهران را فراهم آورید.

درباره مسعود درستی بد نیست بدانید وی مدیرعاملی موسسه حرا به عنوان مجری پروژه تهران ـ پردیس را پیش از این برعهده داشته است.

در انتها درباره مترو تهران لازم به بیان است این مترو در هفت خط اصلی در حال فعالیت است که پنج خط آن (۲، ۳، ۴، ۶، ۷) کاملا درون‌ شهری، یک خط آن (۵) نسبتا برون‌ شهری (میان تهران و کرج و هشتگرد) و یک خط آن (۱، انشعاب خط ۱) نیز به صورت دو بخشی است! بخش نخست درون‌ شهری و بخش دوم برون‌ شهری (به سمت فرودگاه بین‌ المللی امام خمینی (ره) و سپس شهر جدید پرند) است.

تا بهمن ماه سال ۱۴۰۰ شمسی، طول خطوط مترو بهره‌ برداری شده برابر با ۲۵۳٫۷ کیلومتر با ۱۴۳ ایستگاه بوده است و شمار واگن‌ های فعال در مترو تهران ۱۵۱۴ واگن برابر ۲۱۷ قطار است که روزانه به‌ طور میانگین بیش از ۲٫۵ میلیون مسافر را جابه‌ جا می‌ کنند! مترو تهران به رکورد جابه‌ جایی ۲ میلیون و ۹۵۰ هزار سفر در روز نیز دست یافته‌ است! در اسفند ماه سال ۱۳۹۹ شمسی اعلام شد که مجموع شمار سفرهای مترو تهران به ۹۵۴۰ میلیون سفر رسیده است که معادل ۱۱۹ برابر جمعیت ایران است!

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد