لزوم هم‌افزایی برای بهبود ارائه خدمات در بنادر قشم

در نشست افشار فتح الهی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و حسین عباس نژاد، مدیرکل سازمان بنادر و دریانوردی استان هرمزگان و مدیر منطقه ویژه

لزوم هم‌افزایی برای بهبود ارائه خدمات در بنادر قشم

در نشست افشار فتح الهی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و حسین عباس نژاد، مدیرکل سازمان بنادر و دریانوردی استان هرمزگان و مدیر منطقه ویژه بندر شهید رجایی، بر لزوم هم‌افزایی و گسترش همکاری‌ها باهدف بهبود ارائه خدمات در بنادر قشم تأکید شد.

به گزارش صفحه اقتصاد به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، افشار فتح الهی اظهار داشت: سواحل و بنادر مختلف موجود در جزیره قشم ظرفیت بی‌نظیری برای توسعه فعالیت‌های اقتصادی و تجاری در منطقه است.

وی با اشاره به افزایش ۶۰ درصدی حضور گردشگر در جزیره قشم نسبت به سال گذشته، ادامه داد: با افزایش حضور گردشگران در فصول گردشگرپذیر جزیره قشم، ارائه خدمات بهتر به هم‌وطنان یک ضرورت است که با همراهی و هم‌افزایی تمامی دستگاه‌ها عملی می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: با پایان عملیات لایروبی حوضچه بندر بهمن و توسعه و بهسازی بنادر پهل و لافت در آینده نزدیک، شاهد افزایش کیفیت خدمات‌دهی به گردشگران و فعالان اقتصادی در جزیره قشم خواهیم بود.

به گفته فتح الهی؛ سازمان منطقه آزاد قشم از حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی جهت توسعه فعالیت‌ها و خدمات بنادر تجاری، گردشگری و مسافری در نقاط مختلف جزیره استقبال می‌کند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و تعامل و همکاری بخش‌های مختلف به‌ویژه سازمان بنادر و دریانوردی و کاهش برخی هزینه‌ها مربوط به خدمات دریایی، بانکرینگ سلخ تا پیش از پایان سال فعالیت خود را آغاز نماید.

حسین عباس نژاد، مدیرکل سازمان بنادر و دریانوردی استان هرمزگان نیز در این جلسه گفت: خوشبختانه با همکاری خوب شکل گرفته و افزایش تعداد شناورهای مسافری، در حال حاضر بیش از ۴۸۰۰ صندلی شناور مشغول ارائه خدمات به گردشگران هستند و موفق به جلب رضایت نسبی آن‌ها شده‌اند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات صورت گرفته جهت نوسازی و توسعه ناوگان حمل‌ونقل مسافری دریایی، افزود: فعالیت‌های موردنظر برای توسعه بندر شهید حقانی بندرعباس برای خدمات‌رسانی به گردشگران آغازشده و امیدوار هستیم در آینده نزدیک برخی مذاکرات درباره توسعه فنی بندر شهید ذاکری در قشم نیز به نتیجه برسد.

مدیرکل سازمان بنادر و دریانوردی استان هرمزگان ادامه داد: با افزایش سطح هماهنگی و همکاری، می‌توان شرایطی را برای استفاده از مزیت‌های قانونی مناطق آزاد فراهم کرد و امیدواریم این مهم در آینده نزدیک طی یک تفاهم‌نامه اجرایی شود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد